Harry

167 17 7
                                    

-هرمیون! اون شیطانو از من دور کن.

-محض اطلاعت اون شیطان اسم داره و در حال حاضر هیچ صدمه ای بهت نمی زنه.

رون چهره اش را در هم کرد و رو به هری نالید:

-یه بار دیگه بهم بگو در این جور مواقع باید چیکار کنم؟

هرمیون ابرویی بالا داد و با تعجب پرسید:

-چی؟

هری، خونسرد، کتاب هایش را روی میز چیده و در جواب رون گفت:

-نفس عمیق بکشی و به یاد داشته باشی که حیوونا هم احساس دارن.

-خوب این دقیقا چیزیه که نمیتونم باهاش کنار بیام و نشون میده اون گربه ی وحشی از روی عمد منو اذیت میکنه.

-اون انگشتتو گاز گرفت بخاطر اینکه غذاشو برداشتی چطور میتونی انقدر غیر منطقی باشی؟

هرمیون، با حرص به او گفت و پشت گوش های گربه ی مو زنجبیلی را نوازش کرد.

-محض رضای خدا برای چی باید غذای یه گربه بیسکوییت اورئو باشه؟! هری تو یه چیزی بگو.

پسر مو سیاه، بی خیال کوله اش را روی دوش انداخته و در حالی که چوب دستی اش را درون سوئیشرتش میچپاند، گفت:

-من دارم میرم بچه ها.

هرمیون کروک را روی زمین گذاشته و گفت:

-موفق باشی هری.

و رون، درمانده، نگاهش را به گربه داد که با سرخوشی سر جای قبلی هری، لم داده.

هری از کلاس پروفسور لوپین گذشته و وارد کتابخانه ی طبقه ی اول شد. سری برای مادام ایرما تکان داد و روی یکی از صندلی های خالی کتابخانه جا گرفت.

-تو نمیتونی همینجوری بری اونجا. باید اجازه بگیریم و قطعا این اجازه رو نمیدن.

نگاهش به دو پسر روبرویش افتاد؛ صدایشان از پشت قفسه ی کتابها می آمد. توانست چهره ی رابین ویلسون را تشخیص دهد. موهای پیچ خورده ی مشکی رنگش، پریشان، روی چشمانش ریخته بودند و به هری، اجازه ی تشخیص دادن احساساتش را نمیدادند.

-دقیقا برای همینه که به کسی چیزی نمیگم.

هری، ابرویی بالا داد و کمی خم شد؛ اما همچنان نمیتوانست فرد دیگر را ببیند.

-این کارت دیوونگیه محضه.

-اگه صداتو پایین نگه داری، درصد دیوونگیش کمتر میشه.

هری، به آرامی از جایش بلند شده و در حالی که به سمت آن قفسه میرفت، به گفتگوی آن دو، گوش سپرد. اینبار، رابین بود که حرف میزد:

-ممکنه بگیرنت.

-میشه لطفا برای یک دقیقه خفه شی راب؟ این خودت نبودی که راه حل خواستی؟

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 15, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

This is how toWhere stories live. Discover now