Gözleri hafifçe dalmaya başlayan Chaeyoung'a baktım. Bir saat olmuştu ama Taehyung ve Yugyeom kapıyı açmak için hiçbir harekette bulunmamıştı.
Chaeyoung şimdi yanımdaki Yugyeom'un yatağında uzanıyordu ve uyumamak için oldukça direniyordu. Sanırım hala buradan çıkabileceğine inanıyordu.
"Uykun mu geldi?" diye mırıldandım uzandığım yatağımda yana dönerek. "Biraz," dedi sessizce.
Flavechae'den hiç eser yoktu. Karşımda gördüğüm kız evrendeki en şirin şey olabilirdi. Ona karşı mahcup olamazdım, değil mi?
niger winner
nigerjeon:
chaeyoung'un uykusu geldi
kıza yazık ediyorsunuz, bırakın da odasına gidip uyusun
nigertae:
aman oğluşumuz chaeyoung'u ne de düşünürmüş(!)
nigeryugyeom:
kendi kıçını kurtarmak için chaeyoung üzerinden duygusal acıtasyon yapma lan
nigerjeon:
gerizekalılar kızı kullanmıyorum
gerçekten uykusu geldi
uyudu uyuyacak az kaldı
nigertae:
sen ciddi misin lan?
nigerjeon:
YOK ŞAKA YAPIYORUM AMK|gönderilmedi
nigeryugyeom:
ay dur feels geçiriyorum
sen gerçekten chaeyoung'u mu düşünüyorsun
Gözlerimi devirerek ekrana baktım. Chaeyoung'un gerçekten uyumak üzere olduğunu kanıtlamak için çaktırmadan fotoğrafını çektim ama gönderecekken durdum.
Neden onlara Chaeyoung'un fotoğrafını atıyordum ki? Onun yerine yazmaya başladım.
nigerjeon:
tamam gerekirse kızla konuşurum ama böyle olmaz
kapıyı açın da gitsin
nigertae:
düşünmemiz lazım bekle
nigeryugyeom:
evet bekle
Telefonu yanıma bırakarak derin bir nefes aldım ve bakışlarımı tavana çevirdim. Üzerimdeki gömlek beni sıktıkça sıkıyordu ve kriz geçirmek üzereydim. Dayanamayıp doğruldum ve Chaeyoung'a baktım.
"Chaeyoung?"
"Hı?" Sessizce mırıldandığında neredeyse yarı uyuyordu.
"Uyuma tamam mı?" diyerek omzunu hafifçe sarstım.
"Tamam ya," diye söylenerek kaşlarını çattı ve dik bakışlarını gözlerime doğrulttu. Pelerin hala üzerindeydi ve pelerinin altındaki sarı kazağını ve eteğini saklıyordu. Siyah ona yakışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘀𝗶𝘆𝗮𝗵 𝗽𝗲𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻'ʳᵒˢᵉᵏᵒᵒᵏ'
Fanfictionkaranlık sular titreşti, uzaklardan boğuk bir ses duyuldu, güneş parladı ve karanlıkla birleşti, iki zehirli ruh ölüm çukurunda salındı ve çukur yuttu seçtiği ruhu *** aksiyon, fantastik, gizem. ⌠ 𝓹𝓪𝓻𝓴 𝓬𝓱𝓪𝓮𝔂𝓸𝓾𝓷𝓰 ✾ 𝓳𝓮𝓸𝓷 𝓳𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸�...