Hatırlatma:
Dudakları, burnu, elleri, saçları...
Her detayı ile mükemme-
Ne diyordum ben?
Aklımdan neler geçiyordu böyle?
Hızla sağ tarafıma doğru dönmüş ve yastığın diğer ucunu da yüzümün sol kısmına, sıkıca bastırmıştım. Onu düşünmek istemiyordum!
.
Elimde bezle, tüm odayı tepeden tırnağa şarkı söyleyerek temizliyordum.
Mikasa ve Armin'in yargılayıcı bakışları saatlerdir üstümdeyken, ben ise temizlik yaparak onu düşünmemeye çalışıyordum.
"Sanırım bir problemi var Mikasa. Sadece sorunlarını unutmak için temizlik yapar."
"Bırak işte, ne güzel odayı temizliyor."
Armin olumsuz anlamda başını sallarken Mikasa ise sadistçe gülümsemişti.
"Eren, bırak artık şu çiçeğin yapraklarını silmeyi de yanımıza gel."
"Olmaz, bu çiçek büyük büyük annemlerden kalmış olan nadir bulunan, eşsiz bir tür."
"O plastik Eren."
Ve evet, yine havam solmuştu...
Mikasa'nın dediği şey ile gözlerimi devirmiş ve susadığım için bir bardak su alıp karşılarına oturmuştum.
"Ne oldu?"
"Asıl bunu bizim sormamız gerek."
"Yoksa..."
Gözlerini kısarak, eli ile çenesini tutarak söylemişti sözcüklerini Armin.
"Dün o öğretmene aşık falan mı oldun?"
İçtiğim suyu bir anda dışarıya püskürtmüştüm.
"S..saçmalama."
Bakışlarım istemsizce yere doğru kayıyor, yanaklarım kızarıyor ve avuçalarımın içi terliyordu.
"Armin, Eren aşık olabilecek bir tip mi?"
Alaycı bir ses tonuyla demişti Mikasa Armin'e dönerek.
"Doğru, ben aşık olmam."
Hızla Mikasa'yı savunmuştum.
"Bu kadar aşırı tepki vermen..."
"Normal değil..."
Hala baş parmağı ile çenesini ovuyordu.
Yapmacık bir gülüş atmış ve saatime bakmıştım.
"Görüyor musun, aşık olduğum öğretmenimin yanına gitmek için geç kalıyorum."
Demiş ve hızla dışarı çıkmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream|Riren✔️
Fanfiction•İzlemeyenler de okuyabilir! Efsaneye göre; rüyamızda gördüğümüz her kişi ile, aslında ruhlarımızın birbirini özlemesi ile bir araya geliriz. Ve sen Levi Ackerman, seni her gece rüyamda görmek istiyorum... Başlangıç:23.04.2020 Bitiş:(?) BxB