Hatırlatma:
Dur ya da öncesinde açıklama mckdnfkdlclfş
Şöyle ki, sınav vardı yazamadım.
Bitti.
Hatırlatma:
"Şimdi, Eren Jaeger..."
"Beni sevmek zorunda kalacaksın..."
Çenemden tutmuş ve yüzümü hızla yukarı çevirip öpmüştü.
Kendimi geriye doğru attığımda, gördüğüm manzara karşısında donakalmıştım...
Bizi çeken bir kamera vardı...
.
Yüzümü buruşturarak kolum ile ağzımı sertçe silmeye başlamıştım.İrislerimin takılı kaldığı yeri görmüş olacak ki gülmeye başlamıştı.
"Oh, bu kadar güzel bir vücudun sahibinin aklı da mı varmış?"
"Aptal."
Ne yapmaya çalışıyordu?...
Kamerayı eline alarak kaydı durdurmuş ve bana bakmayarak konuşmaya başlamıştı.
"Açıkçası, Levi ile aranızda nasıl bir ilişki var bilmiyorum..."
Ne?
"Ama daha önceden de dediğim gibi, beni sevmek zorundasın. Hayır, kimsenin iyiliği için falan filan değil, hayatta kalman için..."
"Ne saçmalıyorsun sen?!"
Yanına hızlı adımlarla gitmiş ve yakasından tutarak suratına bağırmıştım.
"Haha, sakin ol güzelim."
Tam yumruk atmak için hazırlanmıştım ki karnımda hissettiğim sancı ile yere doğru çöktüm, o ise vurduğu elini daha yeni çekiyordu.
"Bana güvenmelisin."
Sözcüklerini omzumu tutarak söylemişti.
"S-sen, Levi öğretmeni...n-nereden tanıyorsun?..."
Acıdan kıstığım gözlerim ile yüzüne bakmaya çalışmıştım.
"Öğretmen mi?"
Ve ardından tüm odayı kaplayacak bir kahkaha atmıştı.
"Acıyorum sana bebeğim. Ama merak etme, bu çok uzun sürmeyecek..."
Ve birden duraksayarak tekrardan konuşmaya başladı.
"Bu arada, merak etme. Seni seviyorum, bu yüzden de zarar vermem. Yani anlarsın ya, tehdit ve ya şantaj için kullanacağım bu videoyu."
"Yada hayal gücümü de geliştirmek için..."
Sapık!
Işıkların açılmasıyla birlikte ikimizde aynı anda kapıya doğru bakmıştık.
Dudaklarını yalayarak yanımıza kadar gelmişti...Petra?...bir dakika...NE?!
"Ah, sevgilim!"
"Sonunda kavuştum sana!"
Yere eğilerek sıkıca boynuma sarıldığı anda, Jean'a bakmıştım. Bakışları...beni bile korkutmaya başlamıştı.
"Sormaya korkuyorum ama, senin burada ne işin var?"
"Ha! Bilmiyor muydun?! Jean, nasıl anlatmazsın?"
"Ah, her neyse. Bugün sana aşık olduğumun ilk haftası ve bunu kutlamak istiyorum."
"Kutlamak mı?"
"Evet, ve...nasıl bir kutlama olacağı sana kalmış...Eren..."
Parmağını dudağına götürerek utanmış bir yüz ifadesi ile bakışlarını kaçırmış ve göğsünü dikleştirmişti.
Derin bir nefes alarak, olayı anlamak için konuşmaya devam etmiştim.
"Jean'ın bununla ne ilgisi var?"
"O koca aptalın da aşık olduğu birisi var, ve ona eğer bizi yalnız bırakırsa, benimde onları bir araya getireceğim sözünü verdim."
"Kısacası, birazdan o çok aşık olduğu kişinin yanına gidecek..."
Ve kulağıma yaklaştı
"Beni bile kıskandıracak derecede güzel bir kız hemde..."
Bir şeyler yanlış...
"Ama o beni sev-"
Ne diyordum ben?
Böyle bir karmaşanın içinde çocuk gibi beni sevdiğini mi kanıtlamaya çalışacaktım?
Şu an tek düşündüğüm, Levi'ı nereden tanıdığı ve o video ile eğer tehdit etse bile neden edeceğiydi...
Dur, Hayır! Hepsinden önemlisi buradan nasıl gideceğimdir belki de?...
Bu
O
Şu
Değişik
Hikayelerden
Olmaya
Başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream|Riren✔️
Fanfiction•İzlemeyenler de okuyabilir! Efsaneye göre; rüyamızda gördüğümüz her kişi ile, aslında ruhlarımızın birbirini özlemesi ile bir araya geliriz. Ve sen Levi Ackerman, seni her gece rüyamda görmek istiyorum... Başlangıç:23.04.2020 Bitiş:(?) BxB