Giriş

396 73 45
                                    

12.02.2019

Odamın camından dolunay'ın denize yansımasını izleyip biraz da temiz bir hava soluduktan sonra bugün'ün yorgunluğu az da olsa bedenimden gitmiş gibiydi . Aslında hava tam dışarı çıkıp yürümelikti fakat o kadar halsizdim ki yatağıma gidecek gücüm bile yoktu . Pencereyi yavaşça kapatıp bitkin bir halde yatağıma doğru birkaç adım attığım sırada yorgunluktan odanın tam ortasında bulunan halının üstüne düşüp uyuyacak vaziyetteydim. Neyse ki zar zor birkaç adım daha ilerledim ve yatağıma uzandım üzerime yorganımı örttükten saniyeler sonra gözlerimi kapatıp derin bir uykuya daldım .

Bir süre sonra nefes nefese uyandım , gördüklerim içimi daraltmaya başladı . Yatağımdan kalkmaya çalışıyordum ama rüya öyle etkisi altına almıştı ki hislerimi , bedenimi ve aklımı düşünemiyordum bile . Bir kaç dakika geçtikten sonra rüyanın etkisi yavaş yavaş gitmeye başladı. İlk başta ayaklarımı hissettim ve sonra tüm bedenim bozulmuş bir yapboz parçaları gibi sıra sıra hislerini geri kazandı . Kendimi yatağın içinde biraz toparlayıp komodinin üzerindeki telefonuma uzandım vücudum öyle ağrıyordu ki sanki bir savaştan çıkmıştım . Telefonumu elime alıp saate baktığımda saat daha gece 2:45'ti . Okul için alarmın çalmasına tamı tamına 4 saat vardı , biraz telefonuma bakındıktan sonra uykuya dalmak için korksam da uyumak zorundaydım çünkü yarın beni okulda yorucu bir gün bekliyordu ...


Saat 2:45Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin