Bölüm 2 (KANLI EL İZİ)

137 20 36
                                    

Gördüğüm kabusu biraz daha düşündükten sonra , giysi dolabımdan eşyalarımı almak için yatağımdan kalktım ve dolaba doğru ilerledim . Dolaptan kırmızı kazağım ile siyah pantolonumu alıp giyindim ve dolabımın çaprazında bulunan aynanın karşısına geçtim . Saçlarımı tarayıp yumuşak bir görünüm verip , yüzümü de hafif bir makyajla renklendirdikten sonra çantamı da yerden alıp odadan çıktım .

Merdivenlerden sakin bir şekilde inip  mutfağa doğru ilerledim , annemin yaptığı  omletin kokusu daha mutağa girmeden burnuma gelince , karnımın gurultusu  iyice yükseldiğini fark ettim .

Mutfağa girip çantamı masanın kenarına bıraktıktan sonra sandalyelerden birini çektim ve hemen oturdum .  Annem omleti tabağıma koyduktan sonra çaprazımda bulunan sandalyelerden birini çekti , oturdu ve konuşmaya başladı .

"Bak bakalım tadı istediğin gibi olmuş mu Deniz hanım ? "

Gülerek anneme bakarken bir yandan da ağzıma tıkıştırmaya devam ettim .  Ağzım dolu bir şekilde  "Çok gozol olmoş" diye bir cevap verdim .

Annem ufak bir kahkaha attıktan sonra 

"Afiyet olsun kızım ama biraz yavaş ye lütfen boğulacaksın ." dedi ve gözleriyle bardakta ki  çayımı gösterdi .

Ağzımı bitirdikten sonra çayımdan bir kaç yudum aldım ve yemeye sakin bir şekilde devam ettim çünkü önceki hızla devam edersem annemin de dediği gibi gerçekten boğulacaktım .

Bir anda kendi kendime gülmeye  başladım .

 Annem ben gülmeye devam ederken sordu " Kızım neden gülüyorsun ?" .

Gülerek anneme döndüm ve  " Sana ağzım dolu dolu cevap verme şeklime gülüyorum , bu şekilde beni başkası görse herhalde 1 haftadır aç sanıp önüme tekrar yemek koyardı." diyerek cevap verdim.

Masanın tam karşısında duvarda asılı duran saate kafamı kaldırıp baktım ve masadan kalktım . "Anne ben bugün okula kadar yürüyeceğim fazla kişi olmuyor sokakta , sakin bir şekilde  yürümek istiyorum . Derslere girmeden kafamda biraz rahatlamış olur en azından " 

Saat 2:45Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin