Bu gördüğüm bir kâbustan ibaret miydi yoksa başıma geleceklerin habercisi miydi ?
Rahatsız edici bir şekilde uyandıran alarm sesiyle güne başlamak yerine , adeta kendimi her sabah camdan odama gelen kuş cıvıltıları ve güneşin tüm odamı aydınlatışıyla uyanmak benim çok hoşuma gidiyordu .
Fakat bu sabah güne huzurlu bir şekilde başlayamamıştım.
Gözlerimi odanın aydınlığından , zar zor açsam da nedense bu zorluk benim hoşuma gidiyordu . Fakat bugün öyle kötü bir his vardı ki içimde , sanki bir anda hayatımda ki sevdiğim tüm herkes elimden alınmıştı .
Yatağımda kendimi biraz doğrulttuktan sonra , vücudumda bazı yerlerin ağrıdığını hissettim ve gece gördüğüm o kâbus bir anda aklıma geldi . Gece o kâbustan o kadar korkmuştum ki kendimi sıkmaktan vücudumda ağrılar oluşmuştu .
Gördüğüm o kâbusu hatırlamaya çalışıyordum .
Korkulu bir yüz ifadesiyle içimden " Ne gördüm , neden bu kadar korktum ? " derken odamın kapısında annemin durduğunu ve ne olduğunu anlamaya çalışan bakışlarıyla göz göze geldim .
Annem sakin bir şekilde , yatağımın çaprazında bulunan mini koltuğa oturdu ve yüzüme baktı .
Endişeli bir ses tonuyla " Deniz ne gördün , neyden korktun ? "
Sakin bir ses tonuyla konuşmaya başladım...
"Endişelenecek bir durum yok anne , lütfen sakin ol sadece bir rüya gördüm." Annemi sakinleştirmek için böyle konuşsam da içimde büyük bir korku vardı .
"Emin misin iyi olduğuna ? Çok halsiz görünüyorsun , istersen bugün okula gitme..." Annem endişeli tavrını hiç değiştirmeden konuşmaya devam ederken sözünü kestim .
"Anne , ben gerçekten iyiyim... Okulda derslerden dolayı çok yoruluyorum . Biliyorsun bu sene son senemiz olduğu için bizi pek rahat bırakmıyorlar."
Annem yüzüme buruk bir tebessüm etti . Onu endişelendirmemek adına yanağına bir öpücük kondurdum ve konuşmaya devam ettim.
"Sen şu güzel omletlerinden birini yap , emin ol yedikten sonra enerjim tavan edecek ve beni durduramayacaksın . Şimdi sen kahvaltıyı hazırlarken ben de hazırlanayım."
Annem kahkaha atarak "hadi bakalım" dedi ve odamdan çıktı.
Annemi üzmemek için ona yalan söylemiştim . Ben gerçekten iyi değildim , bu gördüğüm bir kâbustan ibaret miydi yoksa başıma geleceklerin habercisi miydi ?
SON
DEVAMI GELECEK ...
MACERALAR BİZİ BEKLİYOR :)
Sizce Denizi gördüğü kâbusta bu kadar ne etkilemiştir ?
2.bölümde bizi neler bekliyor?
2.Bölümü atmak için sabırsızlıkla bekliyorum :)
Şimdilik görüşmek üzere umarım beğenmişsinizdir ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saat 2:45
Mystery / ThrillerO Geceden Sonra Her Şey Farklıydı , Artık Kendi Benliğimiz İle Savaşma Vakti Gelmişti... Deniz'in Gördükleri Bir Kabustan mı İbaretti Yoksa Başlarına Gelecek Felaketlerin Habercisi miydi ?