*Mari*
Minęło 3 miesiące w kturych nie działo się za wiele? No
No może oprucz tego że Adreinem miesiąc temu wymyśli sobie że weźmiemy ślub i mi nie powiedział kiedy się obudziła zastałam dziewczyny z sukienką w pokoju nic nie chciały mi powiedzieć. Oczywiście bedąc na miejscu przed urzedem(albo w kosiciele lub cerkwi.. Zależy od Religi jak wam pasuje. ~Dopisek. A) pomogły mi wysiąść bo brzuch mi trochę przeszkadzał przy wysiadaniu. Wesłyśmy tam a przy urzendniku stał adrien ktury wpatrywał się we mnie z uwielbieniem i miłością.
Time skip
Jesteśmy już małżeństwem. Nie mogę w to uwierzyć leżymy teraz w naszej sypialni po nocy po ślubnej oczywiście z wesela wyszliśmy wcześniej z powodu mojego stanu i tęgo że Adrien się martwi... Ta ja uważam że on przesadza ale on oczywiście nie che mnie słuchać.
Ad- nad czym tak myślisz kochanie
- nie mogę się doczekać kiedy poznamy płeć
Ad - za ja też skarbie. mówię ci że to będzie synek
- jesteś tego taki pewny? A jak będzie curka?
Ad- to będzie moją ksieżniczką
- a to ja nią nie jestem?
Ad- ty jesteś moją królową
-Oooo kocham cię kotku
Ad- ja ciebie też moją pani
- a myślałeś już nad imieniem?
Ad- wybór zostawiam tobie to jakie masz propozycje?
-zawsze chciałam mieć 3 dzieci { co z tego że tylko z tobą tego nie musisz wiedzieć} i miałam wybrane imiona.
Ad- tak? To jakie?
-chciałam zawsze dwóch synów o córeke. Imiona męskie to Lúis, Hugo a dla dziewczynki Emma. Jak ci się podoba?
Ad- bardzo ale wtakiem razie kture imię będzie miał nasz pierwszy syn?
- może Hugo? Jakoś tak zawsze wydawało mi się że to on będzie starszy....
Ad- w takim razie -
Podniusł mi piżamę i poca) ował mój brzuch. - witaj hugo - w tym momencie poczułam coś dziwnego jagby coś się ruszało. O boże to moje dziecko już się rusza. Potem delikatne kopniecie.
Ad- czy to?
- tak. Chyba poda mi się imię.
Ad- widzisz mówiłem że to będzie chłopczyk
-Jeszcze zobaczymy ale bardzo możliwe. A teraz chodź spać
Ad- dobranoc
/ miałam pisać częściej rozdziały ale straciłam wene ehh rozdział jest krutszy. Tak lepiej czy pisać dłuszy I mniej? Nie sprawdzony
CZYTASZ
Grupa klasowa na messengerze
FanfictionDo klasy Mari i Adriena dołocza nowa postać która prubuje ich zeswatać. Wie o ich sekretach dzięki swojemu dziadkowi ona sama posiada. Miraculum . Dla tego twoży grupę klasową . Wszyscy mają po 19lat i kocą w tym roku liceum. Jak potoczy się jej...