10 lat później
Marinette
Tak wiec pewnie się zastanawiacie co zmieniło się w naszym życiu tak wiec chętnie wam opowiem wiec zacznijmy może od moich najbliższych przyjaciół... Może od pauli wiec ona dalej jest z Nathanielem ,dalej mają swoje miracula. Wiec pewnie można pomyśleć że nic sid nie zmieniło ale jednak już wam mówię co się zmieniło... wiec pobrali się tak to nawet mnie dziwi bo byli jedną ż tych par która kłóci się o głupoty i lubi się obrażać no ale o czym to ja? A tak jakiś czas po tym na świecie powitaliśmy moją chrześnicę . Tak doczekali się córeczki i bliźniaków . Są bardzo szcześliwą rodziną pomimo że stare nawyki nadal im zostały. Co do Chloe to w hotelu spotkała swojego teraźniejszego męża . Spotkali się parę razy i uznali że zostaną parą. Teraz mają jedynego syna. Od razu powiem wam że cała nasza klasa ma dzieci w tym samym wieku no może jest różnica miesięcy ale w tym samym roku i wszyscy tworzą jedną klasę. To takie piękne że nasze dzieci też są razem w klasie nie wiem dokładnie jak potoczyło się życie moich dalszych znajomych Jedyne co wiem to to że wszyscy robią to co zakładali że będą robić. No dobrze ale pewnie was ciekawi nasze życie. Moje i Adriena no wiec..... Wspulnie prowadzimy dom mody , ale tego pewnie sie spodziewaliście. Wiec jak powiem że mamy 3 dzieci też was nie zdziwię i jak powiem że mój młodszy syn chodzi do klasy z dziećmi moich przyjaciół. Wdał sie w Adriena blondyn z niebieskimi oczyma jest jego wierną kopią co do charakteru bardzo lubi szermierkę no cały tatuś tylko oczy ma po mnie a Co do mojego starszego syna to on jest moją wierną kopią tylko oczy ma po tacie charakter też ma po mnie. Za to moja najmłodsza Córeczka jest z wyglądu , żeńską wersją Adriena ale charakter jest mój jest czasami nie śmiała. Nie mogłabym sobie wymarzyć sobie lepszej rodziny i lepszego życia. Tak o to potoczyła się nasza historia. Albo nie ona dawno sie zaczeła i dzieje sje dalej i nie wiemy jak dalej sie potoczy ale obyśmy byli szczęśliwi ...
14 lat później
Czytając pamiętnik mojej mamy który znalazłam przypadkiem szukając czegoś na strychu zapytałam jej co pisali na tej grupie ona zaśmiała i powiedziała że jak ce to mi pokaże i pokazała mi wszystkie grupy na których wtedy pisała przyznam że nie które są naprawdę śmieszne przyznam że nie spodziewałam sie tego po rodzicach kolegów mojego starszego brata jak i moich. No ale do sedna uznałam że skoro to ostatni rok mojej klasy w takim składzie to trzeba jakoś to upamiętnić i założyłam grupę na mesie uznaliśmy że będziemy tam też wrzucać zdjęcia, cały mój Instagram był zapełniony zdjęciami z ludźmi z klasy no dobra przesadzam może nie cały bo większość zdjęć jest z moją przyjąciółką abo z rodziną. No ale ci ludzie zajmują ważne miejsce w mojej historia tak jak pisała moja mama moja opowieść trwa albo dopiero co się zaczyna. Jak mówią historia lubi się powtarzać . Ciekawe czy i mnie czeka szczęśliwa miłość tak jak moich rodziców. Nie wiem ale najważniejsze by nigdy się nie podawać i iść do przodu.*****
To jest koniec tej historii miałam trochę inaczej ją skończyć ale pomysły na te książkę się wypaliły i cieszę że udało mi się ją skończyć po tak długim czasie. Coś się kończy a coś zaczyna i przyszedł czas na skończenie tej książki
CZYTASZ
Grupa klasowa na messengerze
FanfictionDo klasy Mari i Adriena dołocza nowa postać która prubuje ich zeswatać. Wie o ich sekretach dzięki swojemu dziadkowi ona sama posiada. Miraculum . Dla tego twoży grupę klasową . Wszyscy mają po 19lat i kocą w tym roku liceum. Jak potoczy się jej...