Bölüm 1

25 4 2
                                    

"Ağzından bal damlıyor ne güzel konuşuyosun sen öyle..."
12 Eylül Pazartesi:
- Kızım hadi bak ben çıkıyorum daha ilk günden huysuz Kemal' i çıldırtmayalım hadiii!

- Günce sen annenin karnından kac gün erken çıkmıştın ya he hatırladım 3 hafta erkendin acelenin nerden geldigi belli oluyor.

İşte bunlar da hem çok yakın olup hemde sürekli didişen kankilerimiz Günce ve Lydia
bu daha tatlı tartışmalar oyun yeni başlıyor.

- Lydia gidiyorum bakk
- Geldim geldim. Bak sana ne anlatıcam ( apartmanın kapısından İzmir'in daha yeni doğmuş güneşi eşliğinde okula yürürler)
okula yeni biri gelmiş diyolar ateş diyolar kızım dokunduğu yeri yakıyo diyolarr.
- Saçma saçma konuşma lydia dikkat çekmeye gelmiş aptalın tekidir.

Bu Günce kızımız biraz sert evet haklisiniz ama başına gelicek en yoğun duyguyla sertliğinden eser kalmicak emin olun. Tabi bu esnada okul bahçesine girip okula doğru yürümektedirler.

-Lydia, Deniz Hoca sana sesleniyor bi bak istersen.
- Aa tamam sen gir derse geliyorum ben.

Belki de filmlerden kitaplardan alışkınsınız bu sahnelere ama emin olun olucak olaylarr sizin içinde ilk olucak.
Bu sıra da yeni genç esrarengiz kahramanımız adete erkek manken gibi siyah kotu ve deri ceketiyle Günce'yi bile etkilemeye geliyor.

Günce: Önüne baksana etrafına baka baka geliyosun amacın ne yere düşürmek mi ?
- Tamam kızım niye bu kadar abartıyorsun özür dilerim görmedim Allah Allah
Lydia: Günce girmedin mi derse
Günce: Hayır sakarın biriyle tartışıyodum.
- Kızlar bi baksanıza 11/ E kaçıncı katta ?
Lydia: Aaa bizim sınıf gel biz sana eşlik edelim.

Bu sırada 3 ü sınıfa doğru ilerlemeye başlarlar. Şimdi yakışıklının kim olduğunu merak ediyorsunuz dimi? Bekleyin...

Kapı çalınır 3 ü derse girip sıraya otururlar. Günce cam kenarı 2. sıraya yani Savaş'ın yanına, tam arkasına da Lydia ve Bay Yakışıklımız oturur.

Öğretmen Kemal: Evet yeni bi arkadaşımız var galiba öyle değil mi ?
Günce: Yeni tabi hocam okula yolda nasıl yürünür bunu öğrenmeye gelmiş.
- Ağzından bal damlıyo ne güzel konuşuyosun sen öyle boş boş!
Öğretmen Kemal: Evet oğlum kendini tanıt lütfen.
- Hocam öncelikle merhaba İstanbulluyum. Adım Mahir. Mahir Denizoğlu.

Bu sırada Günce ve Mahir göz göze gelir. Mahir dudağının kenarıyla sırıtırken Güncenin kaşları çatılır sonra kendi kendine fısıldar.
Mahir! Mahir ! Mahir!


Selamlarrr herkese! Çok değişik bi hikaye yazmaya karar verdim. Açıkçası Günce bana çok benziyor. Önce ki yazdığım hikaye 200 okunmadan fazla aldı ama tertemiz bir sayfa açmaya karar verdim. Öncelikle şöyle bu bölüm biraz kısa oldu farkındayım. İlerleyen bölümlerde aklımda ufak ufak bişeyler varr. Lütfen ilginizi eksik etmeyin. Okuyanlardan yorum ya da like istiyorum. Sayımızı bilelim. Azimle yazıcam.

Lütfen yorumlarınızı yazıııınnnn!!!
Öpüyorum görüşürüüüzzzzzz...

Hayalimde ki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin