Selammmm. Herkese iyi okumalar.—-
Ders bittikten sonra kantine inip sıcak çikolata ve yanına kek aldıktan sonra bahçeye çıktım.
Okul aynı okuldu. Arkadaşlarım aynıydı. Ama farklı bi his vardı sanki. Çok farklı hissediyordum. Tanıdık erkeksi ses bana seslenince düşüncelerimden sıyrıldım.- Neden aramalarıma cevap vermedin? Defalarca kez aradım seni. Anlamıyo musun ben seni seviyorum seni aldatmadım.
İşte bu arkadaşta ... Savaş. Beni aldatan şerefsiz. Öhm Öhm öyle demek istemedim.
- Ya sana beni arama mesaj atma git demedim mi kıt mısın sen!
-Bırakmıcam Günce. Bitmedi bitmicek!
Evet arkadaşlar. Beni dünyanın en gereksiz insanı Melisle aldattı. Doğum günümde onları Savaşın odasında görmemle... upss şok
- İyi misin? Gözlerin dolmuş. Bi sorun mu var ?
arkamdan gelen başka bir sese kulak asmak istemesemse omzumdan sarsmasıyla ona geri döndüm.- Hayır iyiyim. Duygusalım biraz ben. Bu arada sınıfta ters davrandığım için kusura bakma. Bu sıralar halimden bende pek memnun değilim. Hoşgeldin Mahir.
İstemeden söylüyordum aslında. Ama gülümsemişti. Gülümsemesi beni de gülümsetmişti. İnsanın içini ısıtıyor be abi.
-Hoşbuldum Günce. Yani biraz hoşbulmadım ama neysee. Her ne olduysa sıkma canını düzelir. Anlatmak istersen anlatabilirsin.
Bak bak bak... boroz hosbolmodom omo noyso. Hayvan.
- Ah, teşekkürler. Sonra görüşürüz o zaman.
Görüşün siz görüşün. Hatta siz bi çay için önce. Anneanneme gitmeye ara vermeliydim. Esra Erol takıntısı başladı benle. Solmaz' a nolmustu?
- Görüşürüz Günce.
2 Saat Sonra
-Kızım felaket felaket. Ahhh kalbime meteor indi resmen. Mahirrrr beeee evlenelim aşkım.
Nedense rahatsız oldum Lydia'nın bu tavırlarından. Hoşuma gitmedi.
- Saçma sapan konuşma lütfen Lydia. Çocuk aşkın değil. Ayrıca erkeklere güven olmaz. Mahir'in farklı olduğu ne belli?
-Kızım öyle böyle çocuk taş kabul et.
Evet öyleydi. Hayır değildi. Öyle öyle
- Hoşçakal kanka yarın 08.00 da buluşuruz.
Lydia'yla da ayrıldıktan sonra eve doğru yürümeye başladım. Hüzünlüydüm. Aldatılmış olmak kendime olan güvenimi de sarstı.Düşündüm biraz biri çıksa bi gelse öyle bir gelse ki içim kıpır kıpır olsun. Gelmesi hoşuma gitsin. Gidip bi kez daha gelmesini istiyim. Mutlu olsam. Gülüp eğlensem. Neyseee
Eve geldiğimde duş alıp üstümü değiştirdim. Yemek yedim. Televizyon izledim. O sıra da İnstagramdan bi mesaj geldi.
@mahirdeniz.oglu : Selam, Mahir ben. Nasıl olduğunu merak ettim. Anlatırsan belki rahatlarsın. Yanlış anlama senin için söylüyorum.
Mesaja bakıp gülümsedim. Hala bizi düşünen böyle sevgilimiz olmayan herhangi biri var mı Kızlar!
@güncebiran__ : Selam Mahir. Teşekkürler. Yüz yüze belki. Hoşçakal.
Telefonu kapatıp uyumaya çalıştım. Ne kadar olursa uyuyamadım tabi.
Lydia'nın telefonumu taciz etmesini anladım da zil neden be kardeşim?
Hemen hazırlanıp çıktım.
-Gelmiyosun sandım.
- Geldim işte. Uyuyamadım. Büyük ihtimalle derste uyucam. Şemsiye aldın mı yanına ben almadım. Yağmur bastırıcak gibi duruyor.
Hava çok yağmurluydu. Sokaklar bomboş. İnsanların bazıları ellerinde şemsiyeleriyle koşturuyorlardı.
10-15 dklık yürüyüşün ardından okula vardık İlk derse yetişmiştik.Hemen sırama geçip kafamı kitabımın üstüne koydum. Cam kenarında olduğum için biraz üşümüştüm aslında. Sorun değildi.
~Mahir'den
- Olum sen niye susmuyorsun? Sanane kadının eteğinden sanane bi susmadın vır vır!
- İyi de abicim o bluzun altına ne yani o etek. Pantolon giysen daha iyi olurdu. Bu nası zevk.
Sabır taşım çatlamak üzereydi.
- Adın ne senin?
- Sinan.
- Bak Sinan. Dersteyiz ve ben dersi dinliyorum Hocanın eteği umurumda değil. Susar mısın?
- Senin adın ne
- Kardeşim neden susmuy...
Hoca: Sen yeni çocuk. Mahir. Bi sorun mu var?
al işte al başına belayı. Sanane dimi yani. Biz senin eteğine karışıyor muyuz?
- İyi dinlemeler Mahirciğğğiiiimmmm.
diye böğüren sesi camdan atmak istedim. Tam cam tarafına döndüm. Uyuyan Günce'yi gördüm. Yağmurdan saçları nemlenmişti. Montu yoktu.Bu sıra da zil çaldı. Hırkamı çıkarıp üstüne örttüm. Bunu gören Lydia dik dik baktı.
- Hayırdır manita mı ?
- Sinan boş boş konuşma. Ne manitası.
Vallaha kırıcam ağzını burnunu. Zor sabrediyorum.
Sinan kantine iniceğini söyleyip sınıftan çıkınca Günce'nin başında dikilip ona baktım biraz. Yüzü çok güzeldi. Gözlerine yakından bakmamıştım. Bunun yanlış olduğunu düşünüp kalktım. Ama yüzünü bi kere çizmiştim hayalime. Artım çıkmazdı.—-
ehehehehhe dösmxpkwşwşsşşs. Selammss. Mahirden atak günceden bi geri duruş.
Olcak olcakkkkcdenizk2 hesabındaki Papatya Kalpli Sen kitabını okuyabilirsiniz.
Herkese İyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalimde ki Aşk
Teen FictionBen senin arkadaşım değil hayatımın aşkı olmanı istiyorum Günce Sen onlar gibi değilsin. Herkes karanlıktan aydınlığa çıkmaya çalışırken sen karanlıktan korka korka onun içine adım atıyorsun. Bu yüzden seviyorum seni. Bir başkası sevdiği kişi onu gö...