Bölüm 7

9 1 0
                                    

Herkese SELAAAAMMM! Özleştikkk. Kaldığımız yerden devam ediyoruz. 

İnstagram hesabı açıcam. 3 Hikayemle ilgili bir sürü soru, anket, test, yapıcam. Editler yapılırsa onları paylaşıcam. Her şeyden haberdar olabileceksiniz. Bölüm zamanını, küçük spoiler vericem bu akşam falan hallederim muhtemelen. 

Sabah uyandığımda gayet mutluydum. Mahirle aramızda birkaç bişey olmuştu. Ve bunlardan hiç şikayetçi değildim. Banyoya girdim işlerimi hallettim, üstümü giyindim, saçımı saldım hafif kendi dalgasına bıraktım. Saat 08.05 gibi evden çıktım. Sağa döndüğümde Mahir'in duvara yaslanmış bir şekilde beklediğini gördüm. Gülümsedim. 

^ Günayydııınn^ dedim mutlu bi şekilde o da gülümseyip kolunu omzuma atıp saçıma öpücük kondurdu.

^ Ohh gün asıl şimdi aydı.^ dedi. Ona gülümseyerek baktım. Elimi beline sardım ve okula doğru yürümeye başladık. Sonra birden durdum.

^Mahir, Lydia senden hoşlanıyor yani seviyor sana karşı bişeyler var içinde okulda yanına falan geliyor. Napıcağımı bilemiyorum.^ dediğimde kahkaha attı.

^ Birileri beni kıskınıyor mu ben mi yanlış anladım?^ dedi gülerek. Bende güldüm ve

^Sadece napıcağımı bilemiyorum.^ dedim.

^ Tamam ben uzak dururum ama Savaş'la bir daha seni birlikte görmek istemiyorum.^ dediğinde başımı salladım ve okul kapısından içeri girdik.

Nehir'i görmemle ona doğru yürüdüm ve Mahir' de Sinan'ı bulmaya gitti. 

Nehir'e kolumu atıp ^Günaydıınn, sana bişey söylicem.^ dedim ve kulağına yaklaştım.  ^Mahirle çıkıyoruz.^ dememle gözlerinin parlaması ve ^Neeeeğğ!!!^ diye çığırması bir oldu. Hemen elimle ağzını kapattım. 

^Kızım sussanaa herkes bize bakıyoor^ dedim. Sonra birlikte sınıfa geçtik. Biraz daha muhabbet ettik ve sınıfa tüm öğrenciler geldi. Ders başladı.  Derste Mahirle sürekli gözgöze geldim. Lydia' yı da Mahir'e bakarken yakaladım sürekli. Rahatsız oluyordumm evet ama hemen bir şey yapmayacaktım her şey çok yeniydi. Teneffüs olunca Nehir Kıvanç'ın yanına gideceğini söyleyip yanımdan kalktı. Kıvanç Sayer soğuk sert biriydi. Kimseyle konuşmaz tek takılırdı. Nehir'le aralarında ne olabilirdi ki? 

Arka sırada fısır fısır konuşan Mahir ve Sinan'ın yanına gittim. Beni görünce ikisi de sustu ve sırıtarak bana bakmaya başladılar. Sinan:

^Hoşgeldin kankacım,yengecim misafirliğin kısası makbüldür ben kalkayım siz rahat rahat öpüşün ayy oturun.^ demesiyle Mahir ensesine yapıştırdı bi tane. Hem gülerek hem hayretle izliyordum onları.

^Lan patavatsız herif ne dedim lan ben sana.^ dediğinde Sinan kahkahalar atıyordu. Sonra kalktı. Mahir'e öpücük atıp kapıya doğru yürüdü. Ben de Mahir'in yanına oturdum.

^ Ne konuşuyordunuz bakalım fısır fısır?^ dediğimde Mahir kulağıma doğru

^Havadan,sudan istersen seninle de fısır fısır konuşabiliriz.^ dediğinde boynundan ittirdim. 

^Sen bayağı alıştın hee, şımarma hem okuldayız.^ dediğimde 

^Atölyenin orda öpüşen de bizdik güzelim.^ dediğinde kıpkırmızı olup ayağa kalktım. Mahir kahkahalar atarak arkamdan geliyordu.

^Günce güzelim dur şaka yaptım yaa hem doğru değil mi ?^ hem gönlümü almaya çalışıyor hem de dalga geçiyordu benimle.

^Ya dalga geçmeee^ diye söylenmeye başladım. Koridorun başında Nehir ve Kıvanç gülerek sohbet ediyordu bizde onlara doğru yürürken arkamdan gelen

^Günce, konuşmamız gerek!^  cümleyle arkama döndüm ve evet Lydia'yı gördüm. Mahir'e gözlerimle gitmesini söyledim ve Lydia'ın tam karşısına geçtim.

^Evet konuşalım.^ dedim gözlerimi ona diktim. Kinayeci bir şekilde gülüp konuşmaya başladı. 

^Mahir diyorum ne iş?^ diye sorunca önce tereddüt ettim ama yapıcak bir şey yoktu madem merak etti cevabını alıcaktı.

^Tam olarak neyi bilmek istiyorsun? dedim sakince.

^Aranızda ne var?^ dediğinde gözlerimi gözlerine diktim ve 

^Sevgiliyiz!^ dedim sert ve kendimden emin bir şekilde. 

Bana şok olmuş vaziyette bakıyordu. Bu beni her ne kadar üzse de bazı şeyler saklanmamalıydı.

^Sen benim ondan hoşlandığımı bile bile nasıl böyle bir şey yaparsın Günce'^ dediğinde sinirlenmeye başlamıştım. Derin bir nefes aldım ve aklıma gelen her şeyi bir çırpıda söyledim.

^Sen onun tipinden hoşlandın ben karakterinden her şeyinden, birisi onun için yakışıklı dedi sen peşinden sürüklendin ona karşı kendine ait duyguların yok Lydia başkalarının düşüncelerinden etkileniyosun sen!^ diye bağırdığımda Lydia'nın gözleri dolmuştu bile. Ben mi? Sinirden ağlamak üzereydim. Sonra iki kol gelip belimden sarılınca kim olduğunu anlayıp ona döndüm. Lydia ise geri geri adımlayarak uzaklaşmaya başladı.  

Lydia gözden kaybolunca kollarımı Mahir'in boynuna dolayıp yüzümü boyun girintisine gömdüm. Yavaş yavaş saçlarımı okşuyordu. Konuşmaya başladım. 

^Mahir seni seviyorum ben.^ dedim hafif kahkahayla karışık bir şekilde. 

Gülümseyip tekrar beni kendine çekti sonra gözlerimin içine bakarak

^Bende seni seviyorum güzelim ve inan bu kadar kolay ve basit şeyler yüzünden aramız bozulmicak.^ dediğinde gülümseyip elini tuttum. Okul kapısından çıktık. 

----

ARKADAŞLAR NORMALDE DÜN AKŞAM BÖLÜM GELİYORDU AMA ^SADECE SEN ^VE ^ YILDIZLARIN ALTINDA^ YA DA BÖLÜM YAZDIM VE AŞIRI YORULDUM. İNSTAGRAM HESABIMIZ EN KISA ZAMANDA AÇILIYOR. HEPİNİZE DUYURUCAM SİZİ SEVİYORUM. OYLAMAYI UNUTMAYIN. ÖPÜLDÜNÜZZZZ...

Hayalimde ki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin