Final

424 15 9
                                    

Bölüm geldiiii!

Bölümler biraz geç geliyor farkındayım ama yazmaya fırsat bulamıyorum!

Oy Ve Yorumlarınızı Bekliyorum!

...

Aybüke " Aldın mı?" diye sordu Özgür'e. Özgür hafifçe başını salladı ve belinden iki tane silahı çıkarıp masaya koydu.

Ben şaşırmış bir şekilde Aybüke'ye baktım ve " S-s-silah mı taşıyorsunuz?" dedim korkmuş bir şekilde.

Aybüke hafifçe gülümsedi ve ayağa kalkarak arka cebinden cüzdan tarzı birşey çıkardı ve yerine geri oturdu. Ardından ise " Ben sivil polisim!" diyerek polis kimliğini masaya koydu.

Ardından sözüne devam etti." Özgür ise her türlü tehlikeye karşı korunmak için taşıyor!" dedi içimi rahatlatarak.

Ben " Demek siz o yüzden bize sadece Aybüke yardım edebilir dediniz!" dedim diğerlerine dönerek.

Kaan " Aynen öyle!" dedi. Özgür "Eee plan ne? Nasıl kurtaracağız abimi?" dedi. Sanki hepimize tercüman olmuştu.

Rüzgar " Aslında bizim yarımda olsa bir planımız var!" dedi.

...

Gözlerimi açtığımda saat 06.30'du. Evet bugün büyük gün. Bugün düğün günü...

Kızlar çoktan kalkmış kahvaltıya inmek için hazırlanıyorlardı. Bu kadar erken kalkmamızın sebebi bu sefer düğün diğerinin aksine sabah 10.45 de.

Hızla dolaba yöneldim ve içinden kısa kollu açık mavi bir bluz ve siyah bir pantolon aldım ve üstüme geçirdim.

Üstümü giyindikten sonra aynaya baktım. Ne zamandır ne bakım yapıyordum ne de makyaj.

Biraz da olsa zayıflamıştım. Ardından kulağıma ara sıra dinlediğim şarkının sözleri ilişti.

~ Seni seven şu kalbim yandı kül oldu. Küllerinden doğar mı bilemem? ~

Banyodan çıktım ve makyaj yapan kızların yanına doğru ilerledim. Bade her zamanki gibi yine şıklıktan yanaydı.

Arya ise yine kendinden 100 beden büyük bir kazak giymişti.

Bade " Kuzum hazırlandıysan inelim!" dedi. Hayır anlamında kafamı iki yana salladım. Ardından " Makyaj yapacağım!" diyerek açıklık getirdim.

Sonra yavaşça makyaj masasının önündeki pufa oturdum. Ve hafif bir makyaj yaptım.

Ardından aşağı indik ve beraber kahvaltı yaptık. Arya" Kızlar kahvaltı yaptıysanız kalkalım iki buçuk saatimiz kaldı! " dedi endişeyle.

Hızla kalktık ve yeniden odaya yöneldik. Ben girer girmez dolaba yöneldim ve kendim için seçtiğim abiyeyi aldım.

Ardından kızlara doğru döndüm ve " İlk ben giyineceğim!" dedim ve banyoya yöneldim.

Ve kendime seçtiğim pembe çiçekli abiyeyi giydim. Ayakkabımı da giydikten sonra hazırdım.

Hızla banyodan çıktım ve kızların yanına ilerledim. Arya " Vaov bu abiyeyi keşke ilk ben görseydim! " dedi.

Bade hemen lafa atladı ve "Güzel olan abiye değil abiyeyi taşıyan!" duyduğum iltifata hafifçe gülümsedin ve " Yaa teşekkür ederim!" dedim ve makyaj masasının önündeki masaya oturdum.

DİYARBAKIR'A GELİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin