Hepinize Merhaba! Bölümler kısa oluyor farkındayım ama sizi fazla bekletmemek için. Ama bu bölüm daha uzun.
İyi Okumalar!...
Anında arkamdan gelen sesle rahatladım. " Ya kızım bir sus. Sanki ağlama sesi duyuyorum." Arya'ya doğru sinirle döndüm ve "Bunu beni korkutmadan da söyleyebilirdin. Ödüm koptu ya!". Arya yine çok bilmişliğiyle " Doktora gidip diktir o zaman o ödünü!".
Sinirle Arya'ya dirsek attım ve " Ya tamam bir sus bakayım bende duyabilecek miyim o ağlama sesini!?". Biraz durdum ve dinledim. Sanki ağlama değil de iç çekme sesiydi bu.
Arya'ya baktım ve " Bu iç çekme sesi ama nereden geliyor ki? " diye merakla sordum ona. Arya " Bahçede kimse yok... Ama dur bir dakika şey sizin garajınız vardı birde bence Yağmur kesin orada!". Şaşkınlıkla Arya'ya bakarken bir yandan da bu ihtimali değerlendiriyordum.
" Tamam hadi bakalım! " diyerek Arya'ya el işareti yaptım ve garaşın kapısına doğru ilerledik.
Kapıdaki düğmeye basarak garaj kapısını açtım. Arya" Yağmur! Kuzum! Orada mısın? " ben arayan gözlerle içeri bakarken. Yağmur'un sesi duyuldu." Gidin ' KÜÇÜK ENİŞTENİZİ' yalnız bırakın! ".
Hızla içeri girdik. Yağmur yere oturmuş hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Gözlerinin altı şişmiş, makyajı akmış, elbisesi de batmıştı.
Ben ve Arya,Yağmur'u kollarından tutarak kaldırdık. Yağmur hala ağlarken hemen ona sorumu yönelttim." Sümüklü böceğim ne oldu sana?". Yağmur yüzüme baktı ve " Herşeyi sizin o ' Biricik ' arkadaşınız yaptı!"
Ben hala şaşırmışçasına Yağmur'a bakarken Arya " Hadi içeri geçelim orada konuşalım."
İçeri geçtik ve koltuğa oturduk. Arya giderek mutfaktan bir bardak su getirdi. Suyu Yağmur'a uzattı ve "Kuzum al iç. Sakinleş. Sonra da bize ne oldu herşeyi anlat. Tamam mı?" Yağmur yavaşça başını ' evet' anlamında salladı. Ardından suyu içti.
Biraz bekleyerek kendini sakinleştirmeye çalıştı. Birkaç kez derin nefes aldıktan sonra anlatmaya başladı.
" Ya ben işte anahtarımı unutmuştum. Arka bahçedeydim. O geldi. Ben siz geldiniz sanıp garaja saklandım. Sonra birden garajın kapısı açıldı işte niye eve girmiyorsun falan dedi bende sen benim peşimden mi geldin falan dedim ondan sonra konuşurken birden şivesi bana komik geldi ve ben kahkaha atmaya başladım. Niye gülüyorsun dediğinde şivene falan dedim. O da sinirlendi, çekti gitti... ". Ben hala şaşkınlıkla onu dinlerken araya atladım." Yağmur sen ne yaptın? "
Hızla ayağa kalktı ve" Sen de beni suçlu buluyorsun demi? ". Arya sinirlenerek ayağa kalktı." Sen suçsuz olduğunu mu düşünüyorsun? Sen çocukla dalga geç hemde en hassas noktasıyla sonra da ' beni mi suçluyorsun'! "
Ben ayağa fırladım ve Arya'nın yanına geçtim."Biz yanlış yere geldik Arya gel Egemen'in yanına gidelim. Şimdi çocuk ne haldedir!"
Yağmur bize şaşırmışçasına baktı ve "Siz ciddi misiniz? Ya arkasından koştum özür diledim ama durmadı ne yapayım hem ne biliyim ben şivesi in en hassas noktası olduğunu söyleseydi!"
Ben ona döndüm ve "Ne yapsaydı tanışırken ' Merhaba şivem benim en hassas noktam' mı deseydi. Bir git ya hem hiçbir insana böyle yapmamalısın!" Arya Yağmur'a kin dolu bir bakış attı ve " Ben Kaan'ı arayacağım Egemen ne durumdaymış diye soracağım!"
Ben merdivene doğru ilerledim ve" Gel kuzum yukarı benim odama çıkalım orada ararsın. " Ben ve Arya yukarı çıkarken Yağmur arkamızda öylece durmuş bize bakıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİYARBAKIR'A GELİN
Romance"Her şey o gün başladı bana 'Benimle gelecek misin? ' dediği gün başladı..." Biri gelse ve size 'Hanımefendi 25 senedir aynı soyadı kullanmaktan sıkılmadınız mı?Sizi Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün 24 Kasım 1934 tarihinde yürürlüğe soktuğu soyadı...