14. Bölüm

269 11 1
                                    

Hepinize Hayırlı Ramazanlar!

Bölümü daha fazla geciktirmeyeyim dedim!

Oy Ve Yorumlarınızı Bekliyorum!

İyi Okumalar!

...

Gözlerimi araladığımda güneş tam gözlerimi açmamı bekliyormuşçasına gözlerime vurdu. Hafifçe doğruldum ve ayılmaya çalıştım.

Şöför koltuğunda oturan Rüzgar'a "Saat kaç? Geldik mi?" diye sordum. Çünkü herkes uyuyordu. Sorumu cevaplayabilecek tek kişi oydu.

Rüzgar "Saat şu an bir. Birazdan otelde olacağız!" dedi. Başımı cama çevirdim ve dışarıyı seyretmeye başladım.

Bu şehre ikinci gelişim. Ve ili gelişimde de nedenim aynıydı. Sevdiğim adam evleniyor.

Çok değişik hissediyor. Korkuyor gibiyim ama cesaretim kendini daha çok belli ediyor sanki. Sorarsanız mutlu muyum mutsuz mu? Bilmiyorum. Hiç bir şey bilmiyorum...

Yaklaşık 20 dakika sonra otelin önündeydik. Hızla indik ve resepsiyona gittik. Kaan bize iki adet oda tuttuktan sonra hızla yukarı çıktık.

Erkekler ayrı biz ayrı odada kalacaktık. Odaya girdikten biraz sonra Kaan içeri valizler ve poşetlerle girdi.

Kaan " Ben gidiyorum. Sizde biraz dinlenin, Aybüke ve Özgür'ün gelmesine daha 8 saat falan var." dedi ve odadn çıktı.

Arya "Şu kıyafetleri dolaba asalım kırışmasınlar. Olur mu?" dedi bize bakarak. Bade " Olur. Hadi kalkın!" dedi ve ayaklandı.

Bizde kalkıp elbiseleri astıktan sonra Bade makyaj malzemelerinin olduğu valize yöneldi." Bunları yerleştirecek şanslı arkadaşımız kim? "

Ben" Aaa ben bu şansı elimin tersiyle Arya'ya istiyorum. Al arkadaşım bugünün şanslısı sen ol! " dedim gülerek.

Arya" Hayır arkadaşım herkesin şansı kendine. Bugün şans senden yana buyur iş seni bekler! " dedi benim aksime ciddi bir ses tonuyla.

Ben oflayarak." Tamam be. Ben dizerim makyaj malzemelerini! "dedim ve hızla ayağa kalktım ve makyaj masasına doğru ilerledim.

Yavaş yavaş tüm malzemeleri çıkardım ve dizdim. Bu iş değil ama yolculuk beni çok yormuştu.

Hızla dolaba koyduğum pijama takımını aldım ve giydim. Ardından kızlara" Ben biraz uyuyacağım. " dedim.

Bade" Sen uyu kuzum bizde Arya ile birlikte bizimkilere bakacağız! "dedi. Hafifçe başımı salladıktan sonra yatağa oturdum.

Kızlar çıktıktan sonra duvara bakarak düşünmeye başladım. Ne olacaktı? Nasıl götürecektik Egemen'i buradan? Ya beceremezsek? Ya Egemen o kızla evlenirse?

Ardından kendime geldim ve kafamı iki yana salladım. Kendine gel Yağmur! Başaracağız Egemen'i de alıp gideceğiz buradan!

Ardından yatağa uzandım ve gözlerimi yumdum. Birşey düşünme! Birşey düşünme! Birşey düşünme!

...

Arya'nın sesiyle gözlerimi araladım. "Yağmuraşkım hadi uyan birazdan Aybüke ile Özgür gelecek. Kalk üstüne düzgün birşeyler giy!"

Hızla doğruldum ve ellerii yumruk yaparak gözlerimi ovaladım. Arya'yla doğru bir kere daha döndüğümde şoka uğradım.

" Arya ama ya!" dedim sitem ederek. " Bu benim takımımdı ya! Ben giyecektim bunu! " dedim üzgün bir sesle.

DİYARBAKIR'A GELİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin