Bölüm 6

24 4 7
                                    

Heyyss!

6.bölüm; Anlaştık

"Tafra? Kaç gündür sesin soluğun çıkmıyor. Enis'le ne konuşuyorsunuz? Seni üzecek şeyler söylüyor mu?" Dedikleriyle onaylamazca kafamı salladım. Enis'in koca yüreği bir karıncayı bile incitemezdi ki.

  Enis'e bir seneye yakındır bu hisleri besliyordum ve ona yazma fikrini Sanem ve Taha önermişti. Bir adım atmam gerekiyordu yoksa hep olduğum yerde saymaya devam edicektim. Ve bu işime gelmezdi sanırım. Düşüncelerimi bir kenara bırakıp Taha'ya çevirdim kafamı.

   "Taha." Taha'nın sırıtan ifadesi yerine ciddi ifadesi yerleşti yüzüne. "Taha dediğine göre var bir şeyler. Ne oldu?" Ne diyecektim ki? Ellerime bir titreme geldi. Gözlerim kızardı hemencecik. "Konuşuyoruz evet. Hatta her gün sanırım. Senin asıl sormak istediğin nasıl hissettiğim sanırım?" Kafasını salladı dediğimi onayladığını belli edercesine.

   "İyi geliyor şu anlık. Yani tabii kide üç günde konuşup beni sevcek hali yoktu. O yüzden yazmamıştım zaten. Ama anlatmak iyi geliyor. İçimdekileri sahibine dökmek. Ne yalan söyleyeyim içimdeki yük azaldı birazcık. Yüreğinden öptüğüm çocuk birde kalbimi kırmamaya çalışıyor biliyor musun? Onu o kadar çok seviyorum ki." Dediklerimle dudakları hafifçe kıvrıldı bendede olduğu gibi. Gözyaşlarımda süzülüyordu tabi bu sırada yanaklarımdan. Onları görünce kaşları çatıldı, sinirden değil şaşırmıştı sadece.

   "Kalbimi açıp içini sana göstermek istiyorum demiştim. Ne dedi biliyor musun? Kalbini açmana gerek yok ben kalbini açmadan gördüm sevgini dedi." Gözyaşlarım ardı gelmeden devamlı akıyordu. Dudaklarım titriyordu. Taha yanaklarımdan süzülen damlaları sildi parmağıyla. Sonra sıkıca sardı uzun kollarıyla bedenimi.

   "Ağlamana dayanamıyorum kuzi. Ağlama diyeceğim ama ağla. Ağla içini dök rahatla Tafram benim" diyip yanağıma küçük bi buse kondurdu. Bende tekrar kafamı göğsüne gömüp hıçkıra hıçkıra ağladım.

  Dakikalar sonra hıçkırıklarım iç çekişlere döndüğünde Taha da bunu anlayıp kollarıyla beni geri ittirip gözlerime baktı "Tamam döktün içini Afracık. Hadi yarın okul var uyuman gerekiyor sil şu gözyaşlarını. Bir dahada ağlayacaksan gel yanıma ya konuşup dindirmeye çalışırım. Diyelim ki dinmedi yine gelirsin ağlarsın göğsümde. Odana çekilip sessiz sessiz ağlamak yok. Anlaştık mı?"

    Burnumu çektim "Anlaştık" ikimizde birbirimize hafifçe tebessüm ettik. Odalarımıza çekilip, uykuya bıraktık kendimizi.

•••

Taha'yı unutmuşum ahhshshshs. Dedim yazıktır günahtır, özlemişinizdir. Öle yani.

*Kuyruklu Yıldız*~TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin