Capitolul 6

106 9 0
                                    


— Păcătosule, ridică-te odată și oprește naibii alarma aia! Cine pușca mea își pune alarmă duminica?

Scrâșnesc din dinți și bolborosesc anapoda. Mă târâi până la noptiera unde se află mobilul și îl potolesc. Poate că Dean are dreptate. Cine se trezește de dimineață duminica?! Doar fraierii. Și cineva care vrea să o surprindă pe Charlotte. Și cum eu nu mă consider câtuși de puțin un fraier...

— Are planuri cu „iubi", ce nu înțelegi?

— Oh, mulțumesc Dylan! îmi țugui vocea cum face soră-mea. Chiar nu aș fi găsit o explicație mai bună!

— Totuși, George, trebuie să ai mare grijă dacă vrei să îi faci inițierea micului G. în seara asta. E mai complicat cu fetele... 

— Fecioarele, adică. Asta vrei să spui, nu, Dylan?

— Da. Ăsta era cuvântul, Dean. Cum spuneam, ai grijă. Mie unul mi-ar fi teamă în locul tău...

— Și mie! Imaginează-ți doar... Dacă află taică-su ce ai tu de gând să faci cu fetița lui cuminte... 

— Aduce toată secta de bisericești ca să te exorcizeze.

— Puțin spus exorcizeze, Dylan. Mai degrabă îl trimite în nucleul galactic pentru a fi transmutat!

— Destul! am urlat la amândoi.

Dumnezeule! Și eu care credeam că Vanessa este enervantă. Îmi dau ochii peste cap în semn de exasperare și cu greu mă abțin să nu le rup gâtul. În schimb, îi privesc malițios și îmi flutur ambele degete mijlocii în fața lor.

— Să înțeleg că pe astea două le vei folosi diseară, sau cum?

Ultima frază a lui Dean mi-a pus capac. Oricât de serios mă străduiam să fiu în acel moment, glumele lor m-au corupt. Am bâiguit două-trei vorbe, apoi m-am alăturat corului de râs.

Nu durează prea mult, iar cei doi se potolesc. O liniște se abate asupra noastră, iar eu profit de moment. Mă ridic sprinten din pat și îmbrac hainele de ieri. Părăsesc camera în liniște, căci comedianții ăștia doi au și adormit la loc. Dar mai bine. Eram deja sătul de glumele lor învechite. Mă așteptam la ceva mia bun din partea lor, acum, că sunt la facultate. Dar nu văd nicio urmă de maturitate în comportamentul lor.



Tot drumul până acasă l-am petrecut gândindu-mă cum să o impresionez pe Charlotte în seara asta. Tata este plecat toată săptămâna împreună cu concubina lui, iar Vanessa rămâne la Raven peste noapte, ceea ce înseamnă că am toată casa la dispoziție; doar eu și cu Charlotte, fără alte prezențe care să ne întrerupă intimitatea. Am câteva ore zdravene ca să pun totul la punct. Trebuie să fie ceva magic, special, ceva ce o să ne amintim toată viața. Și vreau ca Charlotte să se simtă în siguranță și confortabil în preajma mea, exact așa cum mă simt și eu. Vreau să îi demonstrez că sunt un om mai bun și că vreau să am grijă de ea și să o iubesc toată viața.

Îmi ascult gândurile puerile și nu îmi pot seama când dr... Doamne iartă-mă am devenit eu romantic! Sau poate că am fost dintotdeauna așa, dar mi-am reprimat aceste instincte. Hmm. În fine! Asta nu o să mă oprească să fac o impresie bună diseară. Surâd triumfător în sinea mea, știind că am totul aranjat. Așa că nu mai stau pe gânduri și mă apuc de treabă...

***



Mă ridic greoi de pe canapeaua pe care se pare că am trândăvit destule ore și intru direct în duș. Las apa rece să curgă câteva clipe pentru a trezi fiecare părticică din mine, apoi ies și îmbrac niște haine lejere. Fac puțină ordine și aranjez dormitorul, astfel încât totul dă fie perfect.

File din viața unui Demon( Cocktail II )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum