Prolog

791 46 10
                                    




Londra, 2013




— Unde eşti? mă întreabă folosind un ton certăreţ, înainte de a apuca să deschid gura.

— Voi întârzia! răspund degajat, şi un mic rânjet îmi scapă pe sub buze. Du-te înainte!

— Off, George! La naiba! În ultima vreme nu eşti deloc punctual! ţipă delicat şi aş putea jura că îşi da ochii peste cap în momentul acesta.

Oh, Doamne! O iubesc şi mai mult când e nervoasă!

Surâd necontenit în sinea mea, clătinându-mi uşor capul.

— Haide, iubito! Ştii doar că îţi vor apărea riduri dacă te mai încrunţi mult!

— Dumnezeule mare! Eşti incredibil!

— Păi cum aşa mai, Becca?! Te-am minţit eu vreodată ca să îmi pierd credibilitatea?! îmi ţugui vocea, amuzându-mă pe seama ei.

Este mai mult decât adorabilă când e aşa țâfnoasă!

— Aaaaa! Bennet! Mă scoţi din minţi!

— Te-aş scoate din altceva, cum ar fi hainele acelea de călugăriţă, dar asta după ce ne întâlnim!

Acum sigur este şi mai irascibilă!

— Să te...

— Nu acum iubito, când ne vedem! o întrerup discordat.

— Mă exasperezi! a ţipat de data aceasta, iar eu am zâmbit triumfător.

— Ne întâlnim într-o ora la Madame! am stabilit de unul singur.

Iar acum... Inevitabil a luat foc!

— Fie! cedează  într-un final. 

— Te iubesc, Supărici! îi reamintesc înainte de a închide telefonul.

Dacă ar şti ea ce fac eu acum...

File din viața unui Demon( Cocktail II )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum