I když Harry řekl, že mu stoprocentně napíše, Louis si byl stále skoro jistý, že už o kudrnáčovi nikdy neuslyší.
Proto když mu přišla zpráva od neznámého čísla s jednoduchým 'Ahoj Louisi - Harry x.', musel hned volat Niallovi a ptát se, jestli je to vážně číslo Harryho.
Což mu Niall také potvrdil.
,,Aww, víš jak to bude roztomilý, až budete spolu? Koukni, o kolik je větší! To je tak sladký.." Niall se celý rozplýval, což Louisovi zrovna nepomáhalo.
,,Nialle! Nic takovýho se nestane! Napsal mi jednu zprávu," i když se to snažil brunetek zamluvit, slova která blonďák o něm a okouzlujícím kudrnáčovi povídal, mu dávala pocit motýlků v břiše.
,,Blabla, to nezamluvíš. Tak co, kdy jdete ven?" a takhle podobně byl celý večer dvou nejlepších kamarádů. Hlavně to bylo plné teorií od Nialla, který stále dumal nad tím, kam asi Harry jeho kamaráda zavede.
Najednou byl totiž jako až příliš starostlivá matka.
,,Co se nosí na rande? Oblek že? Ale počkej! Já mám pouze ten jeden, to bude hrozně divný, když budu mít ten z minula a-" Louisovo rozpačité mumlání přerušil hlasitý smích z druhé strany hovoru.
Do místnosti, kde zrovna telefonoval Niall, zrovna vkročil i Zayn a oba se nad brunetkem náramně bavili.
,,Lou, na rande se nenosí vždy jenom oblek. Harry moc na nóbl věci není, spíš očekávej něco v parku nebo tak," chechtal se pobaveně Zayn. Brunetek se pouze lehce mračil a přehrával si veškeré momenty z filmů a seriálů.
Vždyť se vždycky chodí na večeři při svíčkách ne?
,,Nesmíš tolik koukat na seriály," dodal po chvíli Niall, jakoby četl Louisovi myšlenky.
,,Rande není vždy v restauraci při svíčkách?"
,,To fakt není Lou, já byl na rande při svíčkách dvakrát a to jenom jednou se Zaynem! A koukej jak dlouho jsme spolu. To mi připomíná, dlouho jsi mě nikam nepozval," Niall po chvíli přestal věnovat pozornost Louisovi na druhé straně, který stále tiše mumlal, jak celý jeho život byla lež.
,,Budu muset jít Ni, už je pozdě. Dobrou noc a sladký sny, popřej to i Zaynovi jo? Mám tě moc rád," zašeptal po chvíli ticha brunetek a svou malou dlaní si promnul oči, na kterých už byla únava velmi znát.
,,Hah pozdě. Nevadí, zítra mě očekávej jako na koni. Dobrou, taky tě mám moc rád!" po chvíli už se ozvalo pouze známé pípnutí na znamení toho, že blonďáček hovor skutečně ukončil a Louis mohl konečně upadnout do spánku, který byl plný tisíce různých scénářů, jak může jeho zítřejší velký den dopadnout.
...
,,Vyzvednu tě ve tři hodiny, nemusíš se oblékat nijak elegatně," četl nahlas Louis asi po sté za poslední dvě hodiny.
Právě totiž stál s Niallem před svým šatníkem a snažil se vybrat něco přijatelného na rande s Harrym. Ale najednou nebylo nic dost dobré.
Harry je miliardář, ten si může dovolit absolutně všechno a Louisovo tričko za 5£ bylo naprosto nepřijatelné.
,,Ono to je vlastně asi jedno. To by sis mohl vzít tvojí špinavou zástěru a on by tě pochválil," broukal si blonďák pro sebe a po několikáté prolétl vše očima, ,,co tohle?"
,,Tuhle mikinu a pod to.. Třeba jenom bílý tričko. A černý rifle. To je dost jednoduchý, ale zároveň ti to moc sluší," Niall zvedl růžovou mikinu a normální bílé tričko. Louis pozvedl pohled od telefonu, kde mu přišlo několik zpráv od Harryho a začal svou pozornost věnovat svému kamarádovi.