3.BÖLÜM🍂

182 99 211
                                    

Merhaba tatlı ve bir o kadarda güzel okuyucularım 🤗🌺😍💐
Bu lafım sadece güzel okuyucularım için 🤭🌼

Arkadaşlar lütfen yalandan okumuş gibi yapmayın! Çünkü ben saatlerce siz yalandan okuyun diye emek sarfedip yazmıyorum! dürüst okuyucular istiyorum 😍
Neysem okuyun siz tişikkürr ederim hdjsjjs 🌸 🤗

Sabah gözlerimi açtığımda evde bir telaşe vardı.
Annem
- Şükran uyandır Zeynebi! kalkıp kahvaltı yapıp hazırlansın.
- peki anne

Tabi herşeyi duydum ama gözlerimi kapatıp uyuyormuş gibi yaptım. jsjsjsjsjsjs
Ablam yanıma gelip eğildi;
- Zeynep, ablacım uyan bak bugün yolcusun!
İki üç kere tekrarladıktan sonra yine uyanmadım jsjsjsjs sebebini bende bilmiyorum galiba gıdıklamasını bekliyordum tam bunu düşünürken ablam yorganı çekip gıdıklamaya başladı.
- hahahhahaha abla yaaa tamam valla uyanıyorum.
- kızım deli misin sen jsjsjjs?
Uyanıksın ve gıdıklamamı mı bekliyorsun, iyi o halde al sana"
deyip tekrar gıdıklamya başladı.
- Yeter abla yaa jsjsjsjs ölcem yoksa gülmekten" deyip halen gülüyordum.
- peki kalk hazırlan sen, bende kahvaltı hazırlayayım. Gelip kahvaltını yapıp hayırlısıyla yolcu olursun inşallah.

...

Bilemezdim ki kimse bilemezdi.. Yolcu olduğum gün böyle neşeyle bu evden ayrılırken, dönerken ağlayacağımı ve nelerle sınanacağımı bilemezdim...

...

- tamam abla sen git bende hazırlanıp geliyorum" deyip ablamın ardından ilerlemeye başladım. Ablam mutfağa giderken bende lavaboya gidip güzelce elimi yüzümü yıkadım. Sonra odama geçtim çok heyecanlıydım gerçekten. Sonunda İstanbul hayalim gerçekleşiyordu .  Yavaş yavaş tüm hayallerime yaklaşıyordum.. Sırada Ankara Hacetepe Hukuk' u kazanmak vardı inşallah. Okulda birinciliğim vardı. Daha 11. Sınıfa gidiyordum ama sıkı bir şekilde çalışıyordum istediğimi bölümü kazanmak için. Kaldığım yerde tek kurtuluş ; ya okumaktı yada evlenmekti...
Ama bana göre evlilik kurtuluş değildi. Kanımca kişi evlenince bireylere dahada sorumluluk yükleniyordu. Evlilik kolay bir müessese değildi! Ama bizim toplumumuzun evliliğe bakış açısı ; evlensin çoluk çocuğa karışsın! Evi barkı olsun...
Ne yani evlenince mi evi barkı oluyordu?  Çok saçma!

Bu ülkede kadın olmak zordur!
Ataerkil bir toplumda yaşadığımız için her türlü olanaklar ilk olarak erkeklere sunuluyordu. Adalet diye bir kavram yoktu. Bizim ülkenin bildiği tek adalet erkeklerin önde olması, erkeklere değer verilmesinden başka bir şey değildi...
Sırf bu yüzden okuyorum..
Hem kendi kadın haklarımı hemde kendim gibi kadınların hakkını savunmak için. Kadınların ne kadar değerli olduğunu ve ne  kadar özel olduklarını göstermek içindi  bütün çabam ve gayretim. Kadın dediğin kendi ayakları üzerinde durmasını bilen, hakkını savunan, eşitliği isteyen birer toplum bireyleri olması gerekir. KADIN ANADIR ! KADIN TOPRAKTIR !  KADIN ÖZELDİR! KADIN EŞTİR! KADIN KIZ KARDEŞTİR! KADIN DEĞERDİR. KADIN EŞİTLİKTİR! KADIN CENNETİR!!

Kendi kendime içimden konuşuyordum jsjjss
Derken Ömer geldi
- abla çen iştanbula gidince bana çıkılata ve pişküvi al olul mu?

Jsjjssjjs bende ona ayak uydurarak
- olul alılım jsjsjjsjs başka bir şey istiyor musun?
Ben böyle derken o küçük elini başına koyup düşünmeye başladı  jsjjsjsjjs
- abla balon da al ımmmm başkada ayaba da al ama kıymışı oşşun.

Sjajajajaa sesli güldüm bir insan bu kadar tatlı olabilr miydi?
- tamam bitanem hepsini alcam hadi sen sılanın yanına git bende hazırlanayım.

⛓️ BEYAZ UMUT ⛓️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin