HÜZÜN ve Mutluluk

172 11 70
                                    

Merhaba sevgili okuyucularım yeni bölümle sizlerleyim ❤️
Bu bölüm hepsinden birazdaha uzun olucak nedeni ise geçen bölümde yazdığım kesit . Bugün düşündüğümde biraz kurguyu değiştirdiğim .

Geçen bölümden

+Sanada günaydın mert .
- sana birşey söylemem gerekiyor hemde çok önemli
+Tabi Mert söyle ne
-Asli bu soyluyeceklerim için üzgünüm
+Neden ki , birşey mi oldu ( konuşmayimi kesicek ki ben ona bir günde alışmışken :-( )

- Ben bir süre yazamayacağım kusura bakma iş nedeniyle birkaç ay görevde olacağım . Yarım saat sonra göreve çıkacağım kendine dikkat et .
+ Mert ilk önce haber verdiğin için çok teşekkür ederim Asıl sen kendine dikkat et .
- teşekkür ederim
+ ☺️ ( bana haber vermesi beni çok etmişti değişik duygular içindeyim )
- görüşürüz
+Görüşürüz

Mertle konuşmamızın ardından okula gitmiştim . Okul her zamanki sıkıcılığı ile devam ediyor du, ortamın yapmacıklığı bazı hocaların dersi iyi anlatamaması , bazı hocaların da öğrencilere ayırması suçluydular ve bunlar benim sinirimi çok bozuyor du . Dünya çok adaletsiz bir yer bunu sorgulamaya kalktığımda işin içinden çıkılmaz hale geliyordu . Hele ki Kendi düşüncelerimi anlamaya çalıştım da işin içinden hiç çıkamaz haldeydim.


Bir hafta sonra

Mert'in göreve çıktı günden bu yana bir hafta geçmişti . özledin mi Evet çok özledim , insan 1 günlük birini bile özleye biliyormuş nasıl desem ona özlemekle çok güzel . Fotoğrafını ilk gördüğüm anda Dikkatimi çeken gözleri olmuştu sanırım siyahtı ona sormadım ama gözleri çok güzeldi Ben daha çok mavi gri renkli gözleri seviyorum ama ilk defa siyahı sevdim Bana bunu sevdirdi için onu teşekkür ederim

Elime okumak için kitabı mı aldım belki daha önce bir kaç kez okumuş olmama rağmen yeniden okuyorum .Tanyeri benim için kitabın adı gibi Zifir sokaklarıyla Neden böyle cümle kurduğunu ben de bilmiyorum ama bu kitap içindeki karakterler düşünce yapısı karakterlerin birbirine uyumu her şeyi ile adeta beni büyülemişti kitabı ilk aldığım zaman aklıma geldi yazar geleceği için okul da kitapları satılmıştı çıkarttığı bütün kitaplarını okudum o gün kitabının yazarı yani Merve Özcan'la kitap hakkında bir sürü konu konuşmuştuk çok tatlı biriydi O da bu okuldan mezun olmuş...

Bunları düşündükten sonra 1 saat boyunca kitap okudum. Arsil ALAZ'in Hela için kurduğu cümleler ona olan aşkı insan özeniyor be . Keşke diyor biri de beni Arsil gibi sevse onun gibi her şeye rağmen bırakmasa sevdiği kişi , çok merak ediyorum beni de bizde böyle seven biri çıkacak mı , her şeye rağmen Düştüğümüzde sıkıldığımızda nefes alamaz hale geldiğimizde bizim yanımızda böyle biri olacak mı diye düşünmeden edemiyor .

Siz de Öyle mi düşünüyor musunuz?

Bugünlük bu kadar yeter ya yoruldum çok yoruldum Belki benden daha fazla binlerce onbinlerce kat acı çeken var ama içimde anlam diramadığım açı var çok acıyor be �lüyormuş hissi veriyor artık uyuma vakti bu acıyla bu düşüncelerde Mert'in nasıl olduğunu düşünmekle uykuyu dalıyorum bir gün daha 😂😂😂 uyudum da okumayın

Bu kadar bölüm yeter sizeeeee grszzzzzzz 😋😋😋😘
















































































Bir Tutam Umut ( Çevik Kuvvet )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin