Aslı Kara'nın Hayatını Etkileyecek Mesaj

519 21 13
                                    

Yine aynı hisiyet nedir bu anlamadığım his canım sıkılıyor , yanlızım .

Geçen seneki olayları düşündüm o kadar mı soğuğum çevreme . Neden mi bu hissiyet hemen soyluyeyim ben Aslı evde odasından dışarı çıkmayı sevmeyen , yanlız kalıp kitap okumayı seven ve Okulda da keyfim istemediği sürece iletişime geçmeyi sevmeyen biriyim.

Bizim sınıfta kendini beğenmiş Elif diye bir kız vardı ( Onu o kadar çok özledim ki geçen seneki hiçbir şeymiş , gidip ona sarıldım , seni özledim dedim oda sarıldı . Aslında iyi kızdı ama egosu ve davranışları ah ah . Ama siz siz olun arkadaşınız nasılsa öyle kabul edin ama kimseyi özelikle kendinizi ezdirmeyin )

Geçen sene Elif ne demişti neden hiç gülümsemiyorsun çok kez dalga geçti ( bu arada çocukça gelebilir ama sevgili okurlarım ciddiyim ) .

Haftalar sonra en sevmediğim şeyi yapmaya başladım yapmacılik Elif'i her gördüğüm zaman kendimi gülümsemek için zorluyordum . Ama o kadar kasıyordum ki kendimi , oda çok şaşırıyordu sınıfta kac kere dile getirdi benim bu halimi , anlamamışti yapmacık tan yaptığımı . Aslında kendimi zorlarken düşünmeden edemiyordum cidden gülümsüyor muydum çünkü yüz hatlarim sert ve ne bileyim tuhafıma gidiyordu ...

O hissiyata bitti , o sene öyle kapandı tabi ben Elif'e hala gıcık kapıyorum orası ayrı .

AMA NERDEN BILE BILIRDIM KI O GICIK KAPTIGIM ELIF'I BILE OZLUYECEGIMI .

11 sınıfa geçtim zaten arkadaş çevrem zayıf konuşmayı fazla sevmiyorum . Ama bu sene çok farklı olmaya başlamıştı arkadaş çevrem çoğalmaya bu sefer iletişimleri ben kuruyordum . Tuhaftı işte sayısal b. okuyordum ve sadece anlaştığım zahrayla aynı sınıfa düştüm . Keşke diğer arkadaşım olsaydı demeden edemiyordum . Zahra benim bu seneki halime şaşırıyor du evet hala utangaç ve çekingen biriyim ama en fazla 5 tane arkadaşım falan olurdu . Şimdi ise 10 taneden fazla var , keşke degismeseydim diyorum ( neden mi ilerliyen bölümlerde anlarsınız 😰 )

Neyse dakikalar saatleri saatler günleri kovalarken hızla zaman geçmeye başladı .

Çevremdeki insanlardan ailemden o kadar sıkıldım ki nefret edicek hale geldim , belkide nefret ediyorumdur .

En sonunda yanlış olduğunu bile bile anonim uygulamasını yükledim . Siz siz olun sakın yüklemeyin . Insanlar o kadar igrenclesmis ki görmeseniz daha iyi . Tabi herkes öyle değil ama çoğunluk maalesef öyle .

Gel zaman git zaman sabah okul için hazırlanırken dünkü mesajlara baktım ogk 🤢 iğrenç .

Sonra bir mesaj 👈 sizce o mesaj kimden geldi , merak ediyorsanız bir dahaki bölümle görüşmek dileği ile hoşça kalın 👋

ಡ ͜ ʖ ಡ ಡ ͜ ʖ ಡ ಡ ͜ ʖ ಡ ಡ ͜ ʖ ಡ ಡ ͜ ʖ ಡ. ಡ ͜ ʖ ಡ.

Bir Tutam Umut ( Çevik Kuvvet )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin