Muldimedya; Wattpad - Meyus
(Kozalaktaki Kelebekler Serisi 1 )
TanıtımYoutube; Perininn Defteri
2. Bölüm
Gözüme uyku girmemişti o yüzden güneş daha uyurken erkenden kalkıp hazırlandım. Lise üçün ikinci dönemi bugün başlıyordu. Okul çantamı gereksiz şeylerle toplayıp evin kapısını hızlı adımlarla koştum.
Mutlu bir şekilde iş için görüşme hazırlığı yapan annem koridora kapının önüne doğru geldi. "Yavaş kızım evi yıkacaksın. Daha okula gitmeden sevinmeye başladın benim bildiğim öğrenciler ismini duymadan üzülüyor" dedi.
Bu kadın her zaman haklıydı diyecek söz yoktu.
"Ne var yani bir öğrenci olarak bir ilki gerçekleştiriyorum bozma lütfen" dedim.Annem "İnşallah okulda yeni insanlarla iyi anlaşırsın. Kötü insanlardan uzak durursun" dedi.
"Evet okuldaki sünepeleri görmek için çok heycanlıyım anne. Genelde okula yeni gelenleri genelde ezerler ama ben ezilmeyi düşünmüyorum yani öyle olmaz umarım" dedim.
"Deme öyle bir şey olmaz sen rahat ol" dedi.
Annem kapıya doğru geçirdikten sonra çocuklar gibi servisimi bekledim. Binalar yeni boyanmış, etrafta ise güllerin menekşelerin kokusu serbest bırakılmışçasına her yerdeydi. Şu yolları ezberleyim servise binen çarpılsın bu devirde şu yaşımla servise binip inmek utanç vericiydi neyseki dikkat çeken biri değildim ilk kez sıradan insan olmam bu konuda bana yardımcı oluyordu.
Evinin tam önüne servis gelmiş kapısını açmıştı. Annemin telefonda gösterdiği adam buydu.
Servisci otomatik kapıyı acarak "Hazal Yalçınlaya sensin demi" dedi.
"Evet benim" dedim.
Servisci adam"Geç bakalım yeni servisine" dedi.
Bende açtığı otamatik kapıya adımımı atarak bindim. En arkaya oturup kulaklığımla müziğimi dinlemeye başladım. Okul servisinin camından baktığım insanlarda oradan oraya koşuşturmaları okula yeni başlayanların heyecanını görebiliyordum. Güneş servis camından yüzüme vuruyor mahallemizin birçok yerinde bulunan ağaçlık alanlara bakamıyordum.
Yandaki iki kız kardeş durmadan mutlu bir şekilde fotoğraf çekiliyordu galiba ablasıyla aynı yaşta gibiydik tipi tuhaftı inşallah diğerleri de bunun gibi olmazdı.
Didem 'den
Okulun ilk günü gelip çatmıştı. Okuldaki işlerim en azından iyiydi. Yan odadan halam kardeşimi uyandırdı. Odama gelmesini istemediğim için yüksek bir ses çıkarmayı deneyerek "Ben uyandım hala" dedim. Ardından kardeşimin odasından gelen sesle emin olmuştum. Halam "Tamam didem yemeğe geç" dedi. Üstüme sıradan şeyler alıp odamdan çıktım ve her zaman ki gibi banyodan gözlüğümü alıp çıktım. Kardeşim halamın hazırladığı omleti yiyordu.Halam nazikçe "Yemeğini yemeyecek misin?"dedi.
Kapıya ayakkabılarımı giyerek "Geç kalıyoruz hala okulda yerim" dedim. Sonuçta günlük enerjimi almamıştım.
Kardeşim hala yiyordu kendisi hafif tombul ve benden daha esmerdi.
"Servisi kaçırmayalım hadi" dedim.
Arkamdan gelerek yanıma yaklaştı onu bugün yalnız bırakmamak için servise binecektim okullar yan yanaydı lakin ikimizin servisi de farklıydı servisçi amca tanıdık olduğu için kardeşimin binmesine bir şey demiyordu. Sonuçta o kadar iş yaptık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS (Kozalaktaki Kelebekler Serisi )
Teen FictionBütün gecelerin ve gündüzlerin sonunda, ölüm yanıma gelmişti diye düşündüm. Yine de kimse bir kelebeğin ömrünü bilemezdi. Bir kelebeğin yetişmesi gereken ölüm yaşaması gereken hayatı vardı. Kelebek isteyerek örümceğin ağına takılır mıydı? Yeniden ba...