《4 Ağlarını saran örümcek 》

437 263 134
                                    

Muldimedya; Wattpad- MEYUS (Kozalaktaki Kelebekler Serisi 1) Tanıtım

Youtube; Perininn Defteri

4. Bölüm

Kafamın tam ortasına çivi çakılıyor, beynimdeki tüm hücreler harekete geçiyormuş gibi bir vaziyette yatağımın ucundaki lanet olsun ki alarmın yüz kere çalmasından sonra kalktım ve ardından alarmı kapattım.

Ne yaşandığına dair fikrim yoktu. Sadece midemin bulunmasından dolayı kustuğumu ve beni Bora'nın eve getirdiğini hatırlıyordum.

Geri kalanlar beynim de silik silik bir yerlerde duruyordu.

Üzerim değişmemiş Annem odama doğru gelirken direk odamın kapısını kilitlemek aklıma geldi. O kadar beceriksizim ki kapıyı kilitlemeye giderken odamdaki eşyaya takılıp düştüm. "Hangi salak yere ütüsünü koyar."Evet o salak bendim. Yerde kıvranırken sürünerek odanın kapısını kilitledim.

Annem odamın kapısını açmaya çalıştı açamayınca da "Hazal neden kapı kilitli? Geç kalacaksın okula çabuk ol" dedi.

"Tamam anne iki dakikaya hazırım" dedim.

Ne zamandan beri algılama sorunum vardı? Kulaklarım dışarıdan gelen seslerin bir kısmını işitmiyordu. Vücudum hiç hissetmediğim kadar uyuşmuş yürüyemeyecek kadar da yorgundu.

Düştüğüm yerden kalkıp üzerimi okul için değiştirdim. Çantama elbiseyi ve kitapları koyup kapısını kilitlediğim kapıyı geri açarak odadan çıktım. Koşar adımlarla evden annem uğurladıktan sonra servisi beklemeye koyuldum.

Servisi beklerken yanından geçen Ediz "Günaydın diyeceğim ama sana gün aymamış" dedi.

Gerçekten haklıydı ölmüşümde üzerime toprak atmadıkları için geri dirilmiş gibiydim.

"Evet öyle malesef parti biraz yorucuydu" dedim.

"Hım gece baya kötü gözüküyordun" dedi.

"Sen nasıl nerden biliyorsun" dedim.

"Gece telefonda konuşma yaparken camdan bir arabanın seni bıraktığını gördüm bir hayli sersemlemiş gibiydin" dedi.

"Çok meşhur senin evindeki cam. O mavi gözlerin herkesi dikizliyor mu?" dedim.

"Rastlantı diyelim" dedi Ediz.

"Kesin öyledir ben fazla abarttım zaten" dedim.

"Gelmiyor musun okula beraber gidelim" dedi.

"Yok sen git" dedim.

"İyi okulda görüşürüz" dedi.

Ediz yoluna devam ederken servisim gelmiş kapısını açarak beni bekledi.
Bende hemen açtığı kapıya binerek okula doğru yol aldım.

Okula gelir gelmez anlaştığımız yerde Beyza'yla okulun bahçesinde buluştuk. Çantamdan kıyafetini verip teşekkür ettim. Bana sürekli gece yaşadığımız olayları anlatıyordu. Zaten bir çocuğun bana yanaştığını ve ağladığımı kısmen hatırlıyordum.

"Beyza çok mu kötüydüm gece" dedim.

"Sürekli ağlıyordun kızım daha ne olsun. O kadar da havalı giriş yapmıştık" dedi Beyza.

MEYUS (Kozalaktaki Kelebekler Serisi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin