Muldimedya; Wattpad- MEYUS (Kozalaktaki Kelebekler Serisi 1) TanıtımYoutube; Perininn Defteri
5.Bölüm
Senay'dan
Annem'in bitmek bilmeyen boğucu, evimizin tavanlarında çivilerle asılı yıllarca pas tutmuş sözlerini bir kez daha dinleyip odama çekildim. Hala beni güzellik yarışmalarına sokmaya çalışıyor elinden geleni yapıyordu. Ben de yarışmaya tekrar katılmak istesem de katılamazdım artık. Annem her zaman ön planda bulunmamı ve güzelliğimi silah haline çevirmemi söylerdi. Neyseki en iyi yaptığım şey dikkatleri üzerime çekmekti.Aslında ne kadar da inkar etsek de güzellik hayatımızda büyük bir yeri vardır. Güzel ve alımlı olmazsan insanlar size hep tepenin üzerinden aşağıya bakıp acıyacaklar, sizde sürekli kendinize asla yapmamız gereken şeyi yapıp kendinizi suçlayacaksınız.
Hayatımda kilolu olmadım. İstediğim zaman yemeğimi gerekli şekilde yedim. Ergenlik dönemimde sivilceli geçirmiş arkadaşlarım ağzında sakıp olup ortaokul dönemimi iğneleyici sözleriyle bitirmiştim. "Ortaokul dönemimdeki haline ne söylemek istersiniz?" Diye sorsalar, hayatına dahil olmayacak insanların senin vücudun hakkında ne konuştuklarını önemseme ve sürekli kendini savun derdim.
Duvarımda asılı olan tacımı elime alıp başıma geçirdim. Okuldaki kızların isteyip kafasında olmayan benim ikinci kere birinci olmama karşı verilen taç benim odamda asılıydı. Bu sene yarışmadan diskalifiye edilmiştim. Çünkü bir yarışmacının yüzüne zarar vermiştim. Asla benim suçum değildi. Kendisi benim verdiğim kremi alıp yüzüne sürmeseydi yüzü alerji kapmazdı.
Uzun boy aynamın karşısına geçerek ne yapıp edip yarışmaya kazanarak, diğer kızların kıskanç gözlerini görmek için sabırsızlandığımı ve neler yapabileceğimi görmelerini istediğimi sürekli zihnimde tekrarlıyordum.
Tacımı aldığım yere koyarak yatağımın baş ucunda yöneldim. Keşke Bora'nın teklifini kabul etseydim. Onunla iki veya üç hafta çıktıktan sonra beni aldattığı için ayrılmıştık. Kendisi tam bir şerefsiz, bi o kadar da mıknatıs gibi çekiciydi.
Telefona biraz girdikten hemen sonra uykum ağır basmış, telefondan alarm kurarak uyumuştum.
Yatağımın baş ucunda duran alarmın sabahın erken saatlerinden çalmasından dolayı yatağımdan doğrularak alarmımı kapattım. Yerde duran terliğimi ayağıma geçirdim. Banyoya doğru yöneldim, her sabah yaptığım maskeyi yüzüme yaptım.
Hayatta istediğim her şeye sahiptim. Kendi kendime "Söyle o zaman yüzünde sakındığın gülücüklerin neden çalıntı, neden yüreğin boşluk... neden hala soğuk..."
Benim ben olduğumu anlamazlarsa, benim ben olmanın ne faydası vardı ki. Olur da bir gün saklandığım yerden çıkarsam, dağlara çiçeklere şarkı söyleyeceğim, onlar anlasın benim derdimi.
Yaptığım yüz maskesini temizleyip okul için hazırlıklarımı yaparak odamdan çıktım.
Gözleri benim üzerimde gezdirirken Annem "Aferim benim güzel kızıma iyi gözüküyorsun canım. Geç kalma okuluna" dedi.
Annemin yanağından öperek "Tamam anne. Bugün bisiklet sürerek okula gideceğim haberin olsun" dedim.
Annem "Senin için de spor olur. Dikkat et kendine" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS (Kozalaktaki Kelebekler Serisi )
Teen FictionBütün gecelerin ve gündüzlerin sonunda, ölüm yanıma gelmişti diye düşündüm. Yine de kimse bir kelebeğin ömrünü bilemezdi. Bir kelebeğin yetişmesi gereken ölüm yaşaması gereken hayatı vardı. Kelebek isteyerek örümceğin ağına takılır mıydı? Yeniden ba...