Eveeet yeni bölüm atabildim sonunda👏👏👏 beklettiğim için özür dilerim en son percabeth çifti tatil'e gidiyordu bakalım kampta neler olacak yeni çiftimizin arasında neler olacak bilmiyorum sunucu gibiyim neyse yeni bölüm gelsinn👇👇👇
⚓Atalantis
Percy ve Anabeth gitti kampta biraz daha az kişi kaldı Anabeth'den duyduğuma göre 1-2 gün sonra Piper ve Jason gelecekmiş Leo bana söylemişti sanırım Piper Afrodit Jason ise Zeus çocuğu diye hatırlıyorum bakalım göreceğiz kulubeye gittim ve bir tane kılıç alıp kılıç antreman'ı yapacaktım genelde bunu Percy veya Anabeth ile yapıyordum onlarda burada olmadığı için bende Thalia ve Clarisse ile antreman yapmaya karar verdim nede olsa Clarisse Ares kızı Thalia ise çok iyi bir savaşçı Zeus kulubesine gittiğimde Thalia yoktu bende Ares kulubesine gittim Clarisse yoktu sanırım o da bir yerlere gitti elimde kılıçla kulubeye doğru giderken Leo aklıma geldi onunla antreman yapabileceğimi düşündüm doğruca Leo'nun atölyesine gittim. Atölyede Leo bişeyler yapıyordu ama pek anlayamadım sonra yanına gidip Leo'ya seslendim Leo beni görünce şaşırdı ona müsaitse antreman yapıp yapamayacağımızı sordum onunla o günden beri doğru düzgün konuşmuyordum çünkü çok utanmıştım beni seven bir çocuğun omzunda yatmıştım ona umut verdim kalbinin kırılmasını istemiyordum ama bu ikimiz içinde bayağı kötü oldu ama a-ama bende ona karşı boş değildim. Leo'nun seslenmesiyle irkildim bana canavar çekmeyen telefonları yapmaya çalıştığını söyledi çünkü zorlu görevlerde çok ihtiyaç olduğunu söyledi bende başımla onayladım kılıcı bırakıp yaptığı şeyin yanına gidip biraz inceledim bir sürü kablo ve batarya gibi şeyler vardı Leo bana bunu bitirmesine az kaldığını ama elinde normal bir telefon'un mekanizması olmadan tam olarak iyi çalışamayacağını söyledi benimde aklıma Anabeth'in ve benim telefonlarımızı olduğu kutu geldi Anabeth bir ihtiyacım olursa bana oradan alabileceğimi söyledi bende Leo'ya bir dakika sonra buraya geleceğimi söyledim arkamdan Atalantis nereye gidiyorsun diye bağırdı ama jet hızında koştuğum için geriye dönmedim. Zaten hemen kulubeye vardım hemen kutunun içindeki telefonumu alıp bataryasını taktım telefonu cebime koydum ve atölyeye doğru gittim Leo bana nereye gittiğimi sordu bende cebimdeki telefonu gösterdim. Leo çok şaşırmıştı bunu nereden bulduğumu sordu bende beni almaya geldiklerinde yanımda telefonumun olduğunu Anabeth'in onu bir kutuya koyduğunu falan anlattım hala bana şaşkın gözlerle bakıyordu hemen onun çalışmasının yanına götürdüm ve telefonun iç mekanizmasını istedim o telefonu'nun mekanizmasını açtığında yaptığı telefon ile benzeştiğini gördüm daha sonra biraz kenarı çekildim ve onu izlemeye başladım gerçekten çok ince detaylarına kadar inceliyordu o gerçekten çok yakışıklıydı ama ben ne yapacağımı nasıl olacağını bilmiyorum bu yüzden ondan uzak kalmayı tercih ettim ama bundan pişmanım Leo bana seslendi bana bu telefonu beraber yapmayı teklif etti bende kabul ettim biraz bu gibi şeylere ilgiliydim Leo ile telefonu yaparken bana sık sık espri yapıyordu bu espriler komikti ama bazıları ise soğuk espriydi 4-5 saat telefon ile uğraştık bayağı ilerleme kaydettik 1 veya en fazla 2 güne biterdi Leo'ya telefonun burda kalmasının daha iyi olacağını düşünüyorum söyledim oda başıyla onayladı gece olmak üzereydi bende Leo'ya uykum geldiğini ve bu yüzden uyumaya gideceğimi söyledim Leo kafasıyla onayladı ben tam çıkacakken Atalantis diye bana seslendi arkamı döndüm ve bana teşekkür etti ve ardından hiç beklemediğim bişey söyledi "benden niye uzak duruyorsun?"En heyecanlı yerde bitirdim bana çok kızınız farkındayım çok dizi izlediğim için böyle heyecanlı yede bırakıyorum neyse bugün yeni bölüm atma ihtimalim %85 ama bu 100'e çıkabilir yada 0'a düşebilir ama ilk seçenek daha yakın neyse çok yazdım görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melezler Görev Başında: Görevimiz Tartarus
FanfictionTürk bir melez Atalantis ve onun kamptaki maceraları percy ve bizim yedili ile geçirdikleri güzel zamanlar hadi sende bir melez olmaya hazırsan bu kitabı oku ;-) İlk pjo kitabım olduğu için yazım ve mantık hatalarım olabilir lütfen affedin.. [TAMA...