Görevmiz: LEOLANTİS

115 11 9
                                    

Jason
Piper'ın ne diyeceğini gerçekten çok merak ediyorduk bir kaç saniye daha bekledi ve ve "Leo'yu öpmeni istiyorum o sırada su içen Leo Nico'nun yüzüne su fışkırttı Nico ise" Valdeeeez hemen buraya geel" diye bağırdı Atalantis bir yandan "nee"  diye bağırıyordu yani olan şu Leo şaşkınlık ve korkarak Poseidon kulubesine kaçıyordu Nico arkasından piper Atalantise sırıtıyor Atalantis şok olmuş gibi olduğu yerde duruyordu Will Nico'yu durdurmaya çalışıyor Rachel Nico ve Leo yu izliyor ben ise tüm bu olayları izliyordum yaklaşık 15-20 dakika sonra kendimize geldik ve hiçibirşey olmamış gibi oturduk ve Piper " Atalantis hadi ama" dedi Leo kızardı ikisinde şu an domates' e benziyorlardı Atalantis "Piper ciddi mi bu?" dedi piper ise hem sinsi sinsi gülerken kafasını evet anlamında sallıyordu bir an herkes sustu ve Atalantis yerinden kalktı ve Leo nun yanına gitti yanağına masum bir öpücük kondurdu Leo hem kıpkırmızı hemde ağzı kulaklarında bir şekilde kulubeden koşarak dışarı çıktı içimden aşk insana neler yaptırıyor diye düşündüm daha sonra Atalantis kızardı yüzü kırmızıya boyanmıştı adeta ben Piper'ın kulağına "Leo yu bulmaya gidiyorum Pipes" dedim bu ortamdan çıkmanın tek yolu buydu gülmemek için kendimi zor tutuyordum dışarı çıktım ve gülmemi serbest bıraktım artık gülmekten karnım ağrıdı ve bende Leo'nun yanına gittim Atölyede olduğunda emindim çünkü yanlız kalmak istediğinde hep oraya giderdi ve tahmin ettiğim gibi oradaydı oturuyordu ama ağlıyordu yanına sakince gittim ve ona neden ağladığını sordum oda bana neler olduğunu anlattı Atalantis'in onu sevmediğini düşünüyor sanırım Leo'yu ilk defa ağlarken görüyordum onun için üzüldüm ve ona "bence Atalantis'te senden hoşlanıyor dedim ama gerçekten de öyle düşünüyordum.

Piper
Diğerleri gitmişti Atalantis'in yanına gittim ve ondan her şeyi anlatmasını istedim ilk başta direndi ama sonra büyükkonuş ile hallettim Leo ona çıkma teklifi etmiş ama oda daha hazır olmadığı için bişey diyememiş büyük ihtimal Leo Atalantisin onu sevmediğini düşünüyor ama atalanis te ona karşı boş değildi ve artık bir görevim var "LEOLANTİS"...

Ve yine romantik ve bir o kadar komik bir bölüm sona erdi aslında ne bileyim komikmi romantik mi anlamadım bu arada iyi bayramlar gençlik...

Melezler Görev Başında: Görevimiz TartarusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin