Sevgili yazarsınız uzun bir aradan sonra dönebildi herneyse bekletmeden bölüm gelsin bakalım en son frazel Çifti geliyordu oradan devam edelim
❤Piper
Hazel ve Frank dönmüştü biz onlarla özlem, giderdikten sonra ben hemen hazeli ve Atalantis i alıp bizim kulubeye gittim erkeklerde Frank i alıp gitti zaten ilk önce yeni bir göreve çıkacağımızı anlattım zaten Hazel böyle şeylere hazırlıklıydı ama yinede şaşırmıştı sonra ben Leo ile Atalantis in durumunu anlattım Hazel Atalantis e göz kırptı ve O iş bizde dedi ben küçük bir kahkaha attım Hazel in şaşırmasın bekliyordum ama çok normal davranıyordu bu biraz garip gelmişti ama neyse biz kızlarla yarım saat kadar konuştuktan sonra Nico geldi Hazel Nico yu görmediği için ona direkt sarılmıştı bizde zaten o sırada dışarıya çıktık bir dakika sonra Nico, ve hazel çıktı Atalantis'te kulubeye gitmesi gerektiğini söyleyip gitti bende kendime biraz maske falan yaptım ve kuruması için biraz uzandım....Birkaç saat sonra..
Yataktan nasıl kalktığımı bilememişim çok kötü bir kabus gördüm yüzümü yıkadım ve hemen Kheiron un yanına gittim ve ona kabus gördüğümü söyledim ve anlamaya başladım:Çok karanlık bir yerdeyim ve hiç bir şey göremiyorum bir anda bir gaz lambası yandı ve bir ışık patlaması oldu orda Atalantis vardı ve ve kılıcı kendine saplamak üzereydi bir anda Jason beni aldı ve götürdü orası biraz daha aydınlıktı hazel ve Frank karanlıktan bir yol buldu bir yer gözüküyordu bzi çağırdılar Atalantis yaralıyı Leo onu kucağında zor taşıyordu hepimiz dışarı çıkıyorduk ki uyandım.
Kheiron bunları dinledikten sonra yüzünün ifadesi iyice değişiyordu bana bişey söylemedi ve bir Apollon melezinden diğerlerini çağırmasını istedi bizimkiler geldi ben hala kendimi kötü hissediyorum Kheiron konuşmaya başladı : Görev hepiniz için bir sınav olacak ya hepiniz bu sınavı kazanacaksınız yada hiç biriniz ama kazanmanın bir şartı olabilir bu şart aranızdan birinin yaralanacağını gösteriyor ve sanırım bu kişi Atalantis Atalantis bunu duyunca çok tedirgin olmuştu bir anda herkes ona baktı Kheiron sözüne devam etti " bu yüzden Atalantisin daha dikkatli olması gerek ben olimpos gidip bu durumu konuşmam gerekiyor gelince sizi hemen buraya çağıracağım.
💎Hazel
Çok tedirgin oldum ama Atalantis gerçekten iyi değildi onun yanında olmamız lazımdı🌊Atalantis
Sanırım bu sefer Anabeth ve Percy nin gelmesi gerekiyordu Kheiron a gitmeden bunu söyledim ve onları yarın çağıracağını söyledi çok korkuyordum ağır bir şekilde yaralanacaktım sonra yanıma geldiler ve beni biraz teselli etmeye çalıştılar ama etki etmedi....Gecenin bir vakti bölüm atmak hiç akıl karı değil sanırım biraz Athena çocuklarına benzemem gerekiyor neyse görüşürüz❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melezler Görev Başında: Görevimiz Tartarus
FanficTürk bir melez Atalantis ve onun kamptaki maceraları percy ve bizim yedili ile geçirdikleri güzel zamanlar hadi sende bir melez olmaya hazırsan bu kitabı oku ;-) İlk pjo kitabım olduğu için yazım ve mantık hatalarım olabilir lütfen affedin.. [TAMA...