Oylarınızı bekliyorummm..
Percy 🔱
Buraya daha önce anabeth ile gelmemize rağmen her buraya geldiğimde tüylerim diken diken oluyor bir titreme geliyor ve bunun gibi şeyler oluyor bizim ekip daha tepki göstermemişti tam onlara bakarken anabeth ve hazel birden çığlık atmaya başladı çünkü 3-4 tane cehennem tazısı bize doğru koşuyordu ilk başta arkamıza dönmeden kaçtık bir yerde durduk ve hemen kılıçları çıkardık ben dalgakıranı açtım ve bize iyice yaklaştılar yaklaşık 1-2 dakika sonra yüzümüzdeki terkerle ve birkaç yara izi ile bitmişti. Gelir gelmez böyle bir tehlike ile karşılaşmayı hiç düşünmedik Atalantis'i sürekli koruma altına almaya çalışıyordum çünkü onun hayatı söz konusuydu görev bitince ölümün kapılarından çıkacaktık önce kendimize sığınacak bir yer bulmamız lazımdı ondan sonra ne yapmamız gerektiği hakkında plan yapacaktık hemen yola koyulduk kikloplar minotorlar ve birçok ölümsüz ile karşılaştık ama sağ salim bir şekilde hepsini yendik Atalantis i korumak için elimden geleni yapıyordum sırf ben değil herkes olayın farkındaydı Atalantis in bacağında büyük bir yara izi vardı ama yanımızdaki ambriosadan verince yavaşça yaraları kapandı aslında bir su kaynağı bulmamız lazımdı çünkü elbet ki sularımız bitecekti aslında bildiğim bir yer vardı ama ilk önce kendimize bir yer bulmamız gerek tartarus ts zaman, çok hızlı geçtiğinden saatin kaç olduğunu falan anlayamıyoruz saate baktığımda buraya geleli 4.5 saat olmuştu ve biz 4.5 saatten beri yürüyorduk bunları diğerlerine söyledim ve Anabeth buldum diye bağırdı yanımızda küçük bir mağara vardı ama ama burası orasıydı anabeth in yanına gittim ve burası orası mı diye sordum evet percy burası orası dedi ve ikimizinde gözleri dolmaya başladı hazel piper ve diğerleri ze ne olduğunu sorarken içeri yerleştik sonra onlara anlatmaya başladıkBiz anabeth ile buraya geldiğimizde burda yaşayan iyi niyetli iki titan vardı ilk başta bizde korktuk ama gerçekten çok iyileri...
Anabeth konuşmaya başladı
Bob ile Damasen ikiside bizi burda ağırladılar bize yardım ettiler. Ama Bob o o bizim için öldü o o öldüAnabeth göz yaşlarına boğuldu
Biz şimdi kısa bir özet geçtik daha sonra detaylı anlatacağız size
Anabeth e sarıldım piper Leo Jason Atalantis hazel ve Frank bizi teselli etmeye çalıştılar biz iyice kendimize geldikten sonra biraz dinlemek için yattık yarın sabah erkenden yola koyulacaktık ve hepimiz uykunun kollarına kendimizi bıraktık.....
Biliyorum çok kısa bir bölüm oldu ama üzgünüm neyse diğer bölüm çok olaylı geçecek bilginize kendinizi hazırlayın ve Percy nin doğum gününü unuttum sanmayın sadece çok meşgulüm o gün ben köye gittim babaannemler yardım etmek için o yüzden sizden özür diliyorum ve bu arada lütfen okuyan herkes oy versin oylarıb, az olduğunu düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melezler Görev Başında: Görevimiz Tartarus
FanficTürk bir melez Atalantis ve onun kamptaki maceraları percy ve bizim yedili ile geçirdikleri güzel zamanlar hadi sende bir melez olmaya hazırsan bu kitabı oku ;-) İlk pjo kitabım olduğu için yazım ve mantık hatalarım olabilir lütfen affedin.. [TAMA...