Olimpos

113 11 7
                                    

Yepyeni bir bölümle karşınızdayım👏👏 iyi okumalar

Olimpos'ta
Yazardan

Herkes olimpos ta ayrı bir telaş içindeydi yeni kehanet Gerçekten de zor bir görevdi ama birden bağrış sesleri duyuldu yine bir kavga çıktı Poseidon ile Ares arasında Ares Percy'e ve birkaç meleze suç atıp onların hiç bir şey yapamayacağını söyledi tabi Poseidon da buna iyice sinirlendi ve Ares ile bir iddiaya girdi "Göreve gidecek olan melezler ve nico ve Will normal insan hayatı yaşayacaklardı yani bir ölümlü gibi davranacaklardı 1 yıl Melez kampından uzak ama ara sıra tanrı ve tanrıçalar' da geleceklerdi iki görev üst üste gelecekti ama mecbur bunu yapacaklardı Poseidon iyice sinirlendi Zeus zaten onları zar zor ayırmıştı Athena koşarak geldi ve buldum buldum diye bağırdı ve ardından bulduğu şeyi anlatmaya başladı " melezlerin görevini hemen Kheiron ile konuşmalıyız Zeus" Athena Poseidon ve Hades hemen gidiyoruz.

Melez kampında
Yazardan

Melez kampında bir anda çok güçlü bir ışık patlaması gerçekleşti Kheiron koşarak o yöne doğru geldi zaten diğer melezlere bunu fark etmiş olmalıki hemen o yöne doğru geldiler
Ortada Athena yanında Zeus diğer yanda ise Poseidon ve Hades Athena hemen göreve gidecek olan melezleri öne çıkmalarını istedi onlarda öyle yaptı Athena hemen söze girdi " bu 8 kişi Tartarus'un uyanmasını engelleyecek ve ardından Hollywood'a gideceksiniz."

⚡JASON
Tanrıça Athena Tartarus'un uyanmasını engelleyeceğimizi söyledi Atalantis bir soru sormak için söze atıldı " Tanrıça Athena peki aşkmı gururmu diye bir söz var bu ne anlama geliyor? Athena " bu görevdeyken aranızdan birisi bir seçim yapmak zorunda kalacak aşk'ı için mi savaşacak gurur'u içinmi?
Buda böyle bir anlam veriyor. İçimden en yakın zamanda Percy ve Anabeth'in çağırmamız lazım...

Bitti sandınız ama bu kadar kısa değil.

🔥Leo
Tartarus'a gidecektik ve birisi seçim yapacaktı umarım bu kişi ben olmam diye düşünürken Jason ile Piper bir şey konuşuyordu ama ne olduğu belli değildi piper'ın yanına gittim ve onunla konuşmam gereken önemli bir şey olduğunu söyledim hemen kolumdan tutup atölyeye doğru götürdü bana anlat hadi anlat demeye başladı bende hepsini anlattım biraz uzun sürdü ama sorun değildi piper bana gözlerini kocaman açmış bakıyordu ve ardından" sen aşık olmuşsun" diye bağırdı ona elimle sessiz olma işareti yapınca sustu ve bende ona ondan fikir almak istediğimi söyledim. Piper sen orasını bana bırak dedi ve arkasına bakmadan gitti"dur nereye " diye bağırsamda nafile bana bakmadı bile biz her zamanki rutin işlerimizi yaptık ve yine akşam kampın ortasında toplandık ve herzamanki şeyleri yaptık Piper beni Jason ve Atalantis'i alıp Poseidon kulubesine doğru gitti elinde cam bir şişe vardı ilk başta ne olduğunu anlamadım ama bizi bağdaş kurup ottutturunca doğruluk mu cesaretlik mi olduğunu anladım ve şişe dönmeye başladı...

Melezler Görev Başında: Görevimiz TartarusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin