BÖLÜM 1

8.1K 169 174
                                    


Satır arası yorumlarınızı bekliyorum canlar:)

Yıldıza dokunmayı unutmayın :)(:

Lavinya Valerina İvanov

Rusyadaydım. Ailemle birlikte doğduğumdan beri burada yaşıyorduk. Tıp okumaya karar verdiğim için annemler bu yıl bir hastane satın alacaktı. Karnen holdingin sahipleri ile bugün yemekte konuşulacaktı. O yüzden okuldan eve geldiğim gibi odamda hazırlanmaya başladım. Beni onların büyük oğlu Sarp Karmen ve küçük oğlu Mert Karmen alacaktı. 4 saat sonra geleceğine dair Sarp bey mesaj attı.

"Valerina hanım 4 saat sonra geliyorum size de uygun mu?"

Sarp bey göremese de kafamı salladım.

"Tabii ki uyar Sarp bey. Nezaketiniz için teşekkürler."

Kapattıktan sonra telefonu yatağa attım. Üzerime yapışan mini siyah elbisemi giymiştim. Ayakkabı olarak dolabımdaki en sevdiğim siyah topuklu ayakkabıdan giyindim. Düz saçlarımı dalgalandırdım. Mavi gözlerimi de öne çıkartmak için maskara sürdüm. Sarp beyin mesaj atmıştı. Saatimden cevapladıktan sonra aşağıya indim. Dışarıya çıkarken evdeki Anna hanıma - hizmetlimize - seslendim. 

" Ben çıkıyorum Anna abla. Geç geleceğiz bugün yemek var."

Anna abla sanki beni son kez görüyormuş gibi sımsıkı sarılarak tamam kuzum diye mırıldandı. Bende anlamsızca bakıp evden çıktım. Dışarıya çıktığımda Sarp bey ve kardeşi Mert beyi arabaya yaslanmış bir şekilde buldum.

" Merhaba Sarp ve Mert bey."

"Merhaba Valerina hanım geçelim isterseniz."

Kafamı salladım. Kapı açtığında arabaya binip teşekkür etmiştim ama ikisinin de rengi solmuştu. Arabayı sürerken sürekli bana bakıyorlar ve terliyorlardı. Anlam veremiyordum.

"Sizin öz aileniz mi?"

Kaşlarım çatılacak onayladım onları.

"Neden sordunuz ki?"

Cevap vermediler. İyice garip bir hava olduğu için bende takmayıp kafamı cama yasladım. Gelene kadar benim hakkımda konuşuyorlardı ama bilmedikleri benim Türkçe bildiğim. Onlarla İngilizce konuşuyorduk.

Mert bey, abisine bakarak "Abi, hayallerimlen de güzel. Yerde ararken gökte bulduk." Dedi. Neyse ki gelmiştik. İçeriye annemlerin yanına hızlı adımlarla gittim. Babam bana gülümseyerek sarıldı. "Minik kızım senin sevdiğin yemeklerden söyledim. Hadi başlayalım bu arada Mert ve Sarp bey'in babası Bulut bey annesi Yasmina hanım." Kafamı salladım ve teker teker tanıştım.

Yemek yerken Mert ve Sarp bey baba ve annelerine bir şey söyledi ne dedilerse diken üstündeydiler. Gerilen tek ben değil ailemde olmuştu bu yüzden. Başım çok hafif dönüyordu. Babamın kulağına eğilip babacığım benim biraz başım dönüyor annem evhamlanır erken kalksam olur mu?" Dediğimde babam kafasını salladı. " Sarp bey sizde kalkıyordunuz sanırım. Kızım rahatsızlandı da bırakabilir misiniz eve?" Diye annemin yokluğundan fırsat bulup sormuş oldu.

" Tabii gidelim isterseniz Lavin- Valerina hanım."

Kafamı salladım. Kalktığımda hemen kardeşi de yanıma geldi. Dışarıya çıkınca bir anda beni Sarp bey kucağına almıştı.

"Sarp bey ne yapıyorsunuz?"

"Üzgünüm fıstığım biz seni bir kez kaybettik bir daha kaybedemeyiz."

Ben çırpınırken zorla arabanın arka koltuğa bıraktı beni. Başım gittikçe dönüyordu. İstemsizce belimden tutan ellerine kollarımı sarmıştım.

"Miniğim biraz sonra uyuyacaksın." Mert beni göğsüne yatırdı ve saçlarımı okşamaya başladı. Başımın döngüsü yüzünden artık dayanamadım ve gözlerimi kapattım. Peki şimdi ne olacak?

VOTE VE YORUM atmayı unutmayın lütfen. Bölümlerden alıntıları ve gelecek günleri öğrenmek için TIKTOK: nehir_gecem

Sizin yorumlarınız benim için önemli :)

Mert ve Sarp'a kızdınız mı?

Sizce neden kaçırdılar?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Başı Belalı Abimler/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin