"Bak annecim, bir kere uzaylı istilası olsa bile işlerine yarayacak kadar zeki canlılar olduğumuzu sanmıyorum. Star Trek'teki gibi saf bilinç olsaydık belki. Ama o zaman da istila edemezlerdi bilinciz çünkü oğlum. Ki ben uzaylı olsam bizden anca seks işçisi yapardım."
"Yani Jaehyun aşırı saçma sapan konuşuyorsun. Ben uzaylı olsaydım seks işçisi yapmazdım insanları. Deney falan yapardım ne bileyim? Hasiktir, kocaman seks robotu yapardım!"
Jungwoo, halının üzerine yatmış vaziyetteki arkadaşlarına baktı.
Ot içmişler gibi konuşuyorlardı çünkü içmişlerdi.
"Öncelikle ikinizin de amına koyayım. Ne kadar salak insanlarsınız anca konuşuyorsunuz. Ben uzaylı olsaydım dünyayı seks gezegeni yapardım. Ama önce hayvanları yapay cennete yerleştirirdim. Dünyanın amına koyduk zaten biraz da uzaylılar bize koysun."
Maalesef Jungwoo'da içmişti.
Jaehyun ayaklarını havaya kaldırdı.
"Chittapon fan klübü açacağım."
Ağlamaya başladı.
"Çok seviyorum şerefsizi!"
Jungwoo önünde dikildiği kapıdan iki adım attı. Konsolun üstünden telefonunu aldı ve yüz üstü yere attı kendini.
Ekran parlaklığı gözünü delip geçiyormuş gibi yaktı onu. Küfürler eşliğinde parlaklığı sıfıra indirdi ve bildirimlerini okudu.
'Bilinmeyen numaradan iki mesaj'
Jungwoo merhaba,
Ben Yukhei arkadaşlarını döven.
Barmen arkadaşım İlhoon ile yakın arkadaşmışsınız. Numaranı aldım ondan. Aldım diyemem çaldım eheheh :)
"Küçük orospuya bak numaramı çalmış!"
Kahkaha atarak çığırdı.
"Kim be?"
Jaehyun sendeleyerek kalktı ve Jungwoo'nun üzerine yattı.
"Barda seni döven pisi pisi."
Jaehyun gözlerini belertti.
"Oha, çok sert bir beye benziyordu. Bir milyon dolara iddiaya girerim ki hayvan gibi sikiyordur."
Jungwoo kahkaha atmaya başladı.
Bne dr JungUwU, MİYAAV~~~~
Mrrrr kensimde derğilim efenmdiim
Sana veeba bulaştrıdım miyaaaav ˋ︿ˊ
Telefonu gözlerinin içine sokmasına rağmen tuşları göremiyordu.
Ayıldığında bunları görse kalp krizi geçirirdi. Ama ayık bir kafa, şimdilik ona en az on saat uzaklıktaydı. Uyku dahil tabii ki.
"Uykum var."
Jungwoo kafasını halıya koydu ve gözlerini kapattı. Kısık sesle mırıldayak şarkı söylemeye başladı.
Kısa süre sonra diğerleri de onun şarkısına katıldı.
"İyi günler dostlarım. Ben uyuyacağım."
Kafasını halının ortasındaki büyük kahve masasının altına soktu. Gözlerini kapadı ve beş dakika geçmeden uyudu.
Bu sırada Jaehyun ve Yuta, koltukla bakışıyordu. Yuta ayağa kalktı ve Jungwoo'nun tavandan sarkıttığı sarmaşığın altına girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toksik // LuWoo
FanficBeni hiç sevmedin. Sana yalvardım. Bütün ilgimi, bütün zamanımı, bütün sevgimi sana verdim. Her şeyimi sana verdim. Senin için harcadığım bir damla gözyaşından bile pişman değilim. Çünkü beni sevmediğini biliyorum. Biz güneş ve ay gibiyiz sevgilim...