Nové táborníčky

321 18 1
                                    

Percy

Spal som konečne bez snov ale ráno ma Annabeth aj tak musí zobudiť skoro. Vraj Grover našiel nové táborníčky a má ich doniesť do tábora . Došiel som k fontánke (už je opravená) a povedal som: "Ó bohyňa Iris Príjmi moju obeť." a potom som vhodil drachmu. Volal som mame lebo bol akurát prvý letný deň v tábore. Včera som prišiel s empúsou za chrbtom a mama o mne ešte nevie ani Ň.

"Ahoj mami!" povedal som a ona sa okamžite otočila a pozdravila: "Čo sa včera stalo? Keď si mi volal cez telefón Annabeth dozvedela som sa len, že ideš rovno do tábora a ..." V tom som ju prerušil: " Cestou domov po mňa prišla Annabeth že dnes prídu nové táborníčky a potom som ti volal a objavili sa empúsy ktoré sme pri hranici poslali do Tartaru A bol som v tábore" " Aspoň už si v bezpečí. Teda vrámci možností." skončila. "Už musím na raňajky. Tak Ahooj!" povedal som a potom som mávol rukou a spojenie prerušil.

Annabeth ma čakala pri jedálenskom pavilóne. Vošli sme spolu dnu a odišli ku svojim stolom.
Už som takmer dojedol ale ozval sa výkrik. S Annabeth sme sa zdvihli a bežali smerom odkiaľ výkrik vyšiel.

Boli tam dve dievčatá Grover a kyklop. Vykríkla predpokladám jedna z nich. Vytiahol som Anaklusmos a sekol kyklopa do boku. Annabeth mu hodila dýku do oka a vypichla ho. "Bežte!" skríkol som. Oni začali bežať za bariéru a do tábora. Kyklopovi som prebodol hruď a on sa rozplynul na prach. Potom sme z Annabeth odišli so hlavnej budovy za nováčikmi, Groverom a Cheirónom.

Annabeth

Zobudila som Percyho a čakala ho pri jedálenskom pavilóne. Keď prišiel, vošli sme a sadli si každý k svojmu stolu. Zrazu sme počuli výkrik. Okamžite sme vstali a bežali tam, odkiaľ víkrik vyšiel. Bol tam kyklop, dve dievčatá a Grover. Percy ho sekol do boku a ja som mu hodila dýku do oka. Percy povedal dievčatám a Groverovi aby bežali a za chvíľu už boli v bezpečí za hranicou. Percy kyklopovi prebodol hruď a on sa rozplynul. Odišli sme do hlavnej budovy za nováčikmi, Groverom a Cheirónom.

Jedna pohovka bola prázdna a na druhej sedel Grover. Cheirón sedel vo svojom vozíčku a rozprával sa z Groverom. Sadli sme si vedľa Grovera a poriadne ho vyobímali. Potom prišli tie nové dievčatá a sadli sa na prázdnu pohovku. Keďže sa nikto nemal k rozprávaniu, začala som: "Ako sa voláte?" "Som Hermiona Jean Grangerová, teší ma," hnedovláska sebavedomo podala ruku mne aj Percymu. "Ginny." jednoducho povedala ryšavka a podala nám ruku. Všetko sme im vysvetlili (O tom, že bohovia existujú...)a išli sme do pavilónu na obed. Tam sme im ešte povedali ako sa jedlo obetuváva a poslali sme ich k stolu Hermovej ubikácie.

Po obede sme ich s Percym a Groverom počkali pred jedálenským pavilónom a išli sme im ukázať tábor.

Percy

Zistil som, že tá ryšavka je Ginny a hnedovláska Hermiona. Keďsme im všetko vysvetlili, tak sme sa išli najesť. Potom sme začali s prehliadkou tábora.

Prišli sme k ubikáciám a Annabeth začala svoj výklad: "Tu je ubikácia pre Diove deti, takže zatiaľ len pre Jasona a Táliu, ktorá tam vlastne už ani nebýva, lebo je lovkyňa. Ďalej je tu Hérina ubikácia v ktorej nikto nikdy nebýva a je postavená len pre to, aby sa Héra neurazila. Vedľa nej sú párne očíslované ubikácie bohýň: Demetry, Atény, Artemis, Afrodity a Dionýza, ktorý je síce boh, ale už sa nevošiel do radu pôvodných božských ubikáciích. Na opacnej strane sú ubikácie: Poseidóna, Area, Apolóna Héfaista a Herma. Teraz sa presunieme k novopostaveným ubikáciám. Za druhej vojny s Titánmi sa rozhodlo,(vďaka Percymu) že sa postavia ubikácie aj nižším bohom a Hádovi. Nepárne sú: Hádes, Iris, Hypnos a Nemesis. Párne zas: Hekaté, Niké, Hebé a Tyché. V strede medzi ubikáciami je Hestiin oheň. Ďalej tu mame jazero na ktorom sa pláva na kanoe a amfiteáter s táborákom, pri ktorom sa po večeri spievajú táborové piesne a takmer všetkých tam určí ich božský rodič. Tam obďaleč je lezecká stena a za ňou je Vrch Polokrvných s Táliinou borovicou, ktorú stráži drak Peleus a vedľa nej je Aténa Parthenónska vďaka ktorej je mier medzi Gréckimi a Rímskymi polobohmi. Na juhu je Hlavná budova a jahodové polia. Na západe je aréna, kde sa trénuje boj s mečmi a sú tam stajne pre pegasy. Za nimi je les v ktorom sa koná boj o vlajku, ktorý sa koná na počesť príchodu nových ludí. Tak a to je všetko."

Ked konečne skončia Percy vyhlásil: "Ann, dnes si to dala len za 14 minút a 22 sekúnd." Ona sa len zasmiala a objala ho. "LEN!?" nechápala Ginny: " veď to trvalo celú večnosť!" "Jedného nováčika prevádzala takmer polhodinu a ked som prišiel za ňou, ona rozprávala a on ležal v tráve a spal," zasmial sa Percy

Ťahajme za jeden povraz!Where stories live. Discover now