Frank
Keď som sa prebudil, Percy sa triasol. A veľmi. Chcel som ho prebudiť skôr, ako to zobudí ostatných, ale nedarilo sa mi. Nakoniec som zobral pohár so studenou vodou, a vychrstol som ju naňho. Trhnutím sa prebudil. Bol suchý, to mi len vyhovovalo, lebo sa začali zobúdzať ostatný. Začal som vysvetľovať: „Strašne si sa triasol, a inak sa mi ťa nepodarilo zobudiť, tak som ťa olial.“ „Vpohode, kámo. Som hladný,“ usmial sa na mňa, a ja som sa začal rehotať. Tak sme si umyli zuby a šli na raňajky.
Percy si sadol vedľa Annabeth, Jason k Piper, a tak som sa cítil trochu sám, bez Hazel. Za chvíľu ale prišli Harry s Ronom, tak som sa rozprával s nimi. „Dnešok má aspoň jedno plus - nemáme Snapea" utešoval sa Ron. V dnešnom rozvrhu sme mali teda dve hodiny čarovania, dve transfigulácie, po obede starostlivosť o zázračné tvory, herbológiu. Profesorka McGonagallová a profesor Flitwick nám prvých pätnásť minút rečnili o VČÚ. Ja som veľmi nevedel o čom vravia, tak sme sa potichu rozprávali s Percym. Vyrozprával mi, ako sa s Harrym večer bavili, a o čom mal sen tentoraz.
Na starostlivosti o zázračné tvory sa Harry, Ron a Hermiona stále bavili o nejakom Hagridovi. My ostatný sme nevedeli, kto to je, tak sme sa bavili len medzi sebou. Našťastie sme mali túto hodinu so slizolinom, takže som mohol byť s Hazel. Po hodine sme si namierili do sklenníkov na Herbológiu. Cestou prišla k Harrymu divná holka (poznámka autory: prepáčte, občas mi viac sedí nejaké české slovo, to bude tým, že furt všetko pozerám po česky... no, ešte raz prepáčte), a povedala mu: „Verím, že Ten-Koho-Netreba-Menovať sa vrátil a verím, že si s ním bojoval a unikol mu.“ Harry sa zatváril rozpačito, ale vďačne, a neisto sa pozrel na Percyho. Percy sa usmial, a kývol hlavou smerom k inému prichádzajúcemu chalanovi. Ten vyhlásil: „Chcem aby si vedel, Potter, že ťa nepodporujú iba čudáci. Ja osobne ti verím na sto percent.“ Ehm... ďakujem ti, Ernie,“ poďakoval mu zaskočený Harry. Profesorka Sproutová začala hodinu prednáškou o dôležitosti VČÚ. Myslím, že už to nikoho neprekvapilo. Po herbológii sme sa špinavý od Dračieho trusu vracali späť do hradu.
Jason
Herbológia bola dlhá, a nudná. Po nej sme frčali do hradu špinavý, ale celkom dosť hladný. Na Harryho sa naštvala nejaká Angelina, a vraveli niečo o nejakom metlobale. Nechápavo som sa spýtal, čo to je, a dozvedel som sa, že sa pri tom lieta na metle. V tej chvíli som sa rozhodol, že to skúsim. V piatok je výber akéhosi strážcu, tak sa ho zúčastním. Do siene zrazu vletel nejaký malý Bifľomorčan. Vyzeral vydesene a vykrikoval: „V jezere je žltá loď! Profesor Dumbledore! Je tam žltá loď!“ V tej chvíli sme sa všetci vrhli k dverám, pozrieť sa na tú žltú loď. Teda okrem Bystrohlavčanov, ktorý stále pokojne sedeli pri svojom stole. Škoda, že tu už nebol Harry, ktorý je teraz poškole u Umbridgeovej. Všetci sme naraz chceli prejsť dvermi. Pchali sme sa tam, až sme boli tak napchatý, ako sardinky v konzerve. Ľutoval som, že sa nemôžem využiť prúdy vetra zvonka, vzniesť sa ponad všetkých, a doraziť k lodi prvý. Takto sme si museli počkať, a hneď jak sme sa dostali von sme sa rozbehli.
Magnus
Z námahou som sa vytrepal z postele, obliekol som sa, zobral som meč (nie, Jacka nie, tvrdí, že bitky vo Valhale sú pod jeho úroveň), a vybral som sa do jedálne č.19 na raňajky. Pri stole sedeli Alex, Mallory, Nedonosenec a Týdžej. Ostala akurát jedna voľná stolička pre mňa. V okne bol výhľad na Niflheim, presne ako v môj prvý deň vo Valhale. Keď som si sadal, Mallory s Nedonosencom sa hádali. Už došli k tej časti, keď na seba začali chŕliť nadávky. Musím uznať, že Mallory vyhráva. Keďže som prišiel trochu neskôr, nestihol som dojesť, a už sa jedálňou vinul zvuk rohu. Rýchlo sme podávali stávky na to, kto z nás prvý umrie, a hnali sme sa do bojovej arény.
STAI LEGGENDO
Ťahajme za jeden povraz!
FanfictionČo by sa stalo ak by sa spojili dva svety? Svety polobohov a čarodejníkov. Svety tak odlišné, že sa nikdy nepochopili. A hádajte čo!? Tak sa stane. Zvádnu sa polobohovia spojiťs čarodejníkmi? Potiahnu za jeden povraz? PJO & HOO & HP fanfiction Ak má...