4/Öneriler #1

394 82 53
                                    

Selam!!!😇
Kitabıma ve bölümüme hoş geldiniz.👏🏻
Bugün dizi önerisi yapmak istedim. İçinizden benim gibi yabancı dizileri çok sevenleriniz varsa inanıyorum ki bu bölüm onlara yararlı olacaktır.

1.) SHERLOCK

Benim şüphesiz en sevdiğim dizilerden biridir. Her sezon 3 bölüm olup (3. sezon hariç sezon sonunda bir tane de özel bölüm var)  yaklaşık her bölüm  2 saate yakındır. Suç dizilerini çok seven biri olarak söyleyebilirim ki bence en iyisi. Her bölümde nelerin olacağını kestiremeyip, ters köşe oluyorsunuz. Ama bence bu her dizide veya filmde olması gereken bir kriter. Şuan 5. sezonunu bekliyorum. Umarım en yakın zamanda çıkar.Çünkü her sezon 2 yıl ara ile çekiliyor.

2.)DOUBT

Bu dizi avukatlık üzerine olan bir dizi olup 1 sezondur. Şahsen benim avukatlık üzerine olduğu için ilgimi çekti.  Eğer izlemeyi düşünürseniz aynı adda bir film de var. Bu yüzden izlediğiniz şeyin dizi olduğuna emin olun:))

3.)RIVARDALE

Bu dizide favorilerimden. Dizi gerçekten sarıyor aynı zamanda bir nevi gizem ve suç dizisi olup gençlik dizisidir. Bir kısımda sıkılabilirsiniz özellikle ben 3. sezonda bazı olaylara çok sinirlendim ama tavsiye ederim çünkü yine 3. sezon sonunda hiç tahmin edemediğim şeyler oldu.

3.)TEEN WOLF

Çoğunuzun zaten izlemiş olduğu ve benim yeni başlamama rağmen anında favorim olan dizilerden biri. Dizi gerçekten sarıyor. Hem gizem hem eğlence hem de korku... Bence korku olarak geçse de  bana çok korkunç gelen bir yanı olmadı. Dizinin konusu Scott McCall, liseye giden lakros oynayan genç bir lise öğrencisidir. En iyi arkadaşı olan Stiles ve gizemli bir kurt adam olan Derek'in de ona yardım etmesi ile Scott, bir kurt adam olduğunu keşfetmesi ile başlarına gelen olayları anlatan bir dizidir. Spoiler vermemek için internetten bu kısmı buldum. Çünkü spoiler verebilme potansiyeline sahibim.

4.)ONCE UPON A TIME

İlk başlarda çocuk filmi gibi gelebilir ama hayır çocuk filmi değil. Ben şuan 4. sezondayım ve mükemmel şeyler oldu bu sezona kadar. Konusuna gelecek olursak eğer masal kahramanlarının lanetlenmesi üzerine Dünya'ya  gelip sadece masal kahramanlarının girebildiği bir kasabaya gönderiliyorlar. Tabi ki bunu 'Kötü Kraliçe' yapıyor tahmin edebileğiniz gibi. Ama benim çok severek ve eğlenerek izlediğim bir dizidir. Şiddete karşı olsam da şiddetle öneririm :)

5.)SCORPION

Bu diziyi biraz çerez bir dizi olarak düşünebilirsiniz. Bölümlerin çoğu birbirinin devamı değil. Scorpion dehalardan oluşan bir gruptur. Ardından bu gruba katılan bir polis ve çocuğunun deha olduğunu öğrenen genç bir annenin katılması ile grub adını çözdüğü durumlar ile tüm dünyaya duyuruyor. Şahsen dizi gerçekten sarıyor. Ama kesinlikle ilk 3 sezon en iyi sezonlar. Zaten 4 sezon. Ben 4. sezonun sonlarına doğru sevemedim. Ama çerezlik bir dizi arıyorsanız izleyebilirsiniz. (Dizinin her bölümü 40 dakikadır.)

6.)RUNAWAYS

Bu diziyi gerçekten sevmiştim. Marvel'ın dizilerinden. Daha önceden yakın olup daha sonra bazı şeylerden dolayı dağılan bir grup genç var. Grubtakilerin anne ve babaları düzenli olarak buluşuyorlar. Bir gün yine ailelerinde buluşacağı zaman gençlerde aile etkeninden dolayı bir araya gelmek zorunda kalıyorlar. O gün aileleri hakkında öğrendikleri ve durumlar onları grub olmaya zorluyor. Evet konusu olarak bence cidden güzel. Sadece ben sonlara doğru sinirlenmiştim ve bu yüzden 2. sezona devam etmedim. Ama sizlerin sevebileceğinizi düşünüyorum.

👉🏻Umarım hoşunuza gitmiştir.

👉🏻Oy vermeyi unutmayın.😇😇

Anket Yapalım CoşalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin