Selamkeeee...
Evet yine ben. Zaten buraya benden başkası gelemez. Neyse çok müttişikkimel mutluyum. Bu yüzden bölümdeki soruları ben de cevaplayacağım. Ehhehehehe.
💜Mesleklere Dair Her Şey💜
1)Olmak istediğin meslek nedir, neden?
-Avukat veya İngilizce bir bölüm okumak istiyorum.
Matematikle amlaşırsak Avukat olmak istiyorum. Avukatlar şerefsizdir gibi şeyler söylemeyin majxksmckdk. Dil öğrenmeyi, öğretmeyi sevdiğim için de İngilizce bölümünü okumak istiyorum.
🌼
2)Eğer tüm imkanların sağlanmış olsa hangi mesleği seçerdin?
-Net Avukatlık.
🌼
3)Olmak istemediğin bir meslek nedeniyle?
-Doktor olmak istemezdim. Ben birine ya da ailesine onun öleceğini, öldüğünü söyleyemezdim. Hem hassasım hem de fazla duygusal.
🌼
4)Mesleğini hangi okuldan mezun olup yapmak istiyorsun?(hedefiniz var mı yani dkzjkzjx.)
-Ehhehehe. Avukatlık içinde İngilizce Bölümü içinde hedefim var. Söylemiycem skxjskxkxk.
İstanbul Hukuk
*D** İngilizce BölümüHayal ama Umarım olur.
🌼
5)Seni mutlu edicek, yormayacak, hiç strese sokmayacak bir meslek olsaydı. Bu ne alanda olurdu?
-Tasarım ile alakalı bir şeyler.
🌼
6)Mesleğinde en çok dikkat ediceğin şey ne olurdu?
AVukatlık için konuşucağım. Ben takıları savunurdum. Taciz edenleri, hayvanları öldürenleri, çocukları öldürenleri, kadınlara el bile kaldırımı hapise tıkmak isterdim.
Farkındayım 6 soru ana artık 100 bölüm olsun istiyorum. Ve meslekler ile ilgili aklıma bu kadar gelebildi.
Okullar açıldığı zamandan itibaren watty'e artık giremiycem. Yani daha doğrusu aktif olamayacağım. Belki sadece dm. O da cidden bırakmak istemediğim insanlar var.
Sizlerde bilin istedim.
Ama yine de okul açılırsa ve 100 bölümü tamamlayamadıysam, sizlerleyim skxklskxlckcl.
Benden kurtuluş yok!Oy vermeyi unutmayın sizleri seviyorum.
İyi geceler.
Yani sabah yayınlarım ama 00.24 te yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anket Yapalım Coşalım
HumorSelam!!!😇 Bu benim Wattpad dünyasındaki ilk çalışmam. Umarım beğenirsiniz. 👉🏻Testler 👉🏻Sorular 👉🏻Öneriler 👉🏻Eğlence 👉🏻Oyunlar 100 bölüm hedeflemiştim olmadı :'). Ama siz yine de benden oylarınızı ve yorumlarını ve tabiki de cevaplarınızı...