Selam!!!😇
Hooooş geeeeldiiiinizzz.
DC nin sevildiğini düşündüm bu yüzden hazır oy sınırıda dolmuşken atiyim dedim. Yine 7 tane D 3 tane C bulunmakta. Küçükte bir oylama yapalım.●22. Bölüm "1 mi 2 mi"olsun diyenler?
●22. Bölüm "İtiraf Et" olsun diyenler?
Bu arada şuan ikisini de planlamadım veya yapmadım. Bu yüzden akşam ki bölümü atana kadar oylarsanız mutlu olurum. Eğer eşit veya hiç gelmezse de "İtiraf Et" yapacağım. O zaman bölüme...
Minnak Birinci Not: Oylar her zamanki gibi 10 u geçtiği zaman bölüm atacağım. Daha çok sizlerin de aktif olduğu saateleri az çok anladım. Bu yüzden bundan sonra saat 12.00-14.00 aralığında bir bölüm oy sınırı yaklaşık saat 16.00-17.00 aralığında doluyor. O zamanda ikinci bölümü atacağım. Ama erken dolarsa da kesinlikle erken atmaya çalışırım.
Minicik İkinci Not:Çoğunuz anket veya kitap yazıyorsunuz. Ve çoğunuzunkini hem okuyorum hem cevaplamıyorum hem de destek oluyorum. Aynı zaman da bazı bölümlerde o kişileri etiketliyorum. Bu tarz bir isteğiniz olursa şuraya yazabilirsiniz.👉🏻👉🏻👉🏻
Uhh! Artık bölüme geçelim.
Aa birde ajshkajsjs. 20 Haziran günü ya da 21 Haziran günü bir kurgumu paylaşacağım. Çok seveceğiniz düşünüyorum. Konusu anasınıfında liseye kadar olan bir sevginin büyüyerek şarkılar işlenmesi. Umarım yanımda olursunuz. Desteklerinizi bekliyor olacağım. 💙
Bu arada tabiki de ankete devam edeceğim.
Artık başlayabiliriz. Jsnzkajxks.
Doğruluk😇
1)Yine sevgiliden bir soru. Sevgiliniz sizi aldattı diye intikam almak için aldatır mısınız?
2)Aileden bir soru. Sizi büyüten mi doğuran mı annedir?
3)Bir hayvan olsanız ne olurdunuz? Neden?
4)Dünya'nın hangi ülkesi sizin yapınıza uyuyor? Bunu her bakımdan düşünebilirsiniz.
5)Utnyrm ajzbjad. Daha önce hiç öpmüştünüz mü? Olduysa bu kimdi. Baş harf koymanız yeterli. Soruyu sorarken utandım ya jzhzjs.
6)Evlenmeden olur mu sizce? Kusura bakmayın belki biraz özel sorular ancak zaten bu oyunun amacı bu. Ama istemezseniz pas diyebilirsiniz.
7)Hiç birine nude attın mı? Ya bunu sordum mu hiç hatırlamıyorum. Ama olsun yine de soriyim.
Cesaret😈
Buradaki soruları watty den birilerine yazın canlar.1)Birine şarkı sözünden laf sok! Wooohoow
2)Birine seni seviyorum de!
3)Birine gecelere akalım mı de! Ahhxjajdjs iyice krolaştım iyi mi sjxhkshxj.
Umarım hoşunuza giden bir bölüm olmuştur. 😇
Oy vermeyi unutmayın!🌟
Okuduğunuz için teşekkürler.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anket Yapalım Coşalım
HumorSelam!!!😇 Bu benim Wattpad dünyasındaki ilk çalışmam. Umarım beğenirsiniz. 👉🏻Testler 👉🏻Sorular 👉🏻Öneriler 👉🏻Eğlence 👉🏻Oyunlar 100 bölüm hedeflemiştim olmadı :'). Ama siz yine de benden oylarınızı ve yorumlarını ve tabiki de cevaplarınızı...