35/İtiraf Et #5

168 40 485
                                    

Selam!!!😇
Hooooş geeeeldiiiiinizzz.👏🏻👏🏻👏🏻

Gecen bölümde etiketlemeyi unuttuğum kuş,
👉🏻GlsmElisTopalak5

Daha bölüm atamayacağım büyük ihtimalle. Abim 130 matematik YENİ NESİL soru ayarladı beynim puf yani.

Başlayalım,

1)Bu soru bir öneriydi. Öneren:ron_weasley-7 Soru ise, Sevgili olacak olsaydınız eski sevgiliniz mi yoksa en yakın arkadaşınız mı?

- İkisine de no!

2)İlk öpücüğünüz kime gitti? Hani şu yanlışlıkla veya çocuk aklıyla olan değil. Skdbskxhskj.

- Kimseyeee <3

3)Sevdiğiniz adam/kadın mı en yakın dostunuz mu?

- Dost hiç bir zaman bulunamaz ama şunu da unutmayın zaten size böyle bir seçenek sunan kimse demek ki o kişide bazı şeylerde seçim yapıyordur. Satılırsınız benden söylemesi.

4)Hmmm...kimseye söylemediydiğiniz ama yapmayı da çok sevdiğiniz bir şeyin baş harfi?

- Hmm...benim öyle bir şeyin yok be.

5)Tutulur sözler mi tutulabilecek sözler mi verdiniz?

- Genelde tutulabilen.

6)Fesat mısınız, ve ne anlamda fesat ? Jjdjksdjid bunu sormasam olmazdı?

- Sadece masumum inu bilin ve şşş...

7)Ya ben de ilham milham kalmadı :( soru önerin büyük minnaklar?

- öhöm...

ʕ•ᴥ•ʔİçimden geldi,seviyorum sizi.

8)Neyse devam...Hayatta yaptığınız sizce doğru, başkaları tarafından yanlış bir şey?

- 🤮🤮🤮

9)İnsan zihniyetine karşı düşündüğünüz şeyler? Bu bie itiraf değil ama merak ettim.

Lütfen bu kısmı okuyun.
- Bir kadın dövülüyorsa bunu kocası olduğu biri yaptı diye aaa hak etmiştir diyenler, kadın tecavüze ugradıysa e mini etek giymeseydi, şort giymeseydi diyenler, ya da aaa bu kadın tam da s.... kadın diyenler, hayvanlar sırf yemek yiyor diye yemeğine ilaç koyan şerefsizler, daha minicik torununun torunu yaşındaki bir kıza tecavüz eden piçler, Biz Özgecan'ı da unutmadık, Özgecan'dan sonra öldürülen İKİ BINDEN FAZLA kadınıda unutmadık. Ben sizin zihniyetinize tüküriyim. Sizle insan evladı bile değilsiniz. Sizi de bir kadın doğurdu. Ama sorsak size müslümansınız. Hani o hristiyandir bunlar, nasıl insanlar dediğiniz insanlar bile yaptığınızı yapmıyor. Şerefsizler. Ben  belki geleceğim kadın öğretmeni, belki geleceğin kadın avukatı, belki şöförü, belki işçisiyim. Ama ben kadınım ne olursa olsun. Ven geleceğin annesiyim belki de. Istediğimi giyerim. İstediğim şekilde konuşurum. İstediğim kişi ile evlenir onunla yaşam kurarım. Yeri gelir boşanır yeri gelir hakkımı en güzel şekilde korurum. Ama ben ASLA VE ASLA SOKAKTA ARKAMA BAKMAK ZORUNDA DEĞİLİM.

10)Yaptığınız en doğru şey?

- Susmam.

Umarım beğenmişsinizdir.

Çok ciddiydim yazarken bile gözlerim dolu doluydu.

Sizleri seviyorum.

Oy vermeyi unutmayın.

Anket Yapalım CoşalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin