Selam!!!😇
Hoş geldiniz...
Umarım beğenirsiniz.Hayırsız bir yazar olmamak adına biraz sizinle sohbet eşliğinde bir bölüm yapmak istedim.
Öpüldünüz...❤
BAŞLAYALIM
1)Nasılsınız?
1.İyiyseniz me mutlu bana. Hep iyi kalın.
2. Kötüyseniz ise kimse için değmez germeyin kendinizi.
2) Benim 3k kuralım var. Bir nevi hayat felesefem oldu artık. Sizin de var mı?
3k kuralı,
1.k ~>kendini sev.
2.k ~>kendini düşün.
3.k ~>kendine değer ver.3)Bu aralar sizi geren, üzen şeyler nelerdir? Ya da var mıdır?
Kimse ve hiç bir şey sizden önemli değil. LGS'ye giricekler için, ben de giricem ve çok fazla stresliyim. Belki bazen denemelerim kötü geçiyor. Ama ne olursa olsun hiç bir şey bizden değerli değil.
Biri tarafından üzülenler için bilmem ne edin. Siz bu dünyaya tek geldiniz. Tek gidiceksiniz. Kendi doğrularınız için geldiniz.
4)Şuan modunluk bir şarkı söyle...
Benim şuan tam DKKT - Karanlık.
Evet ciddi bir DKKT hayranıyım. Akxbkahxjd.5)Sizi en çok ney çileden çıkaran 3 şey nedir?
Benimkiler,
1-Yalan
2-İftira
3-Bencillik6)Çok sevdiğin ve kendine örenk aldığın bir ünlü? Yabancı ve türk fark etmez. Giyim, beceri, yetenek...
Benim belirli bir idolüm yok aslında. Bir çok sanatçıyı severim. Ama Sezen Aksu'yu çok severim. Sadece sesi, şarkıları değil. Kadın hayat dolu bir kere.
7)Piştt!! Beni seviyor musunuz?
Ben hem kendimi hem de sizi çok seviyorum.❤
8)En garip tanışma hikâyeniz nedir?
Ben biriyle kavganın ortasında tanışmıştım. Kimdi veya nasıl oldu hatırlamıyorum ama.
9)İnsanı insan yapan 3 özellik nedir?
Bence,
1-Merhamet,vicdan,
2-Duygular,
3-Beyin, akıl, irade.10)Evlenme teklifinizi nasıl almak isterdiniz?
Ben normal bir deniz kenarında, kumların üstünde, güneşin batışını izlerken almak isterdim.
Oy vermeyi unutmayın!🌟
Umarım beğenmişsjnizdir.😇
Sizleri çok seviyorum ve teşekkürler. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anket Yapalım Coşalım
HumorSelam!!!😇 Bu benim Wattpad dünyasındaki ilk çalışmam. Umarım beğenirsiniz. 👉🏻Testler 👉🏻Sorular 👉🏻Öneriler 👉🏻Eğlence 👉🏻Oyunlar 100 bölüm hedeflemiştim olmadı :'). Ama siz yine de benden oylarınızı ve yorumlarını ve tabiki de cevaplarınızı...