18/Sohbet#1

134 38 458
                                    

Selam!!!😇
Hoşgeeeeldiiiiinizzz.
Bugün ki soruları ben de cevaplamak istiyorum. Hem normal hem de aklıma gelen ne varsa o soruları yazdım. Buyurun efenim...

Sizler cansınız ya. Şimdi baktım 10 oy olmuş benden kaçmaz attım hemen.

1)Nasılsınız?
×Ben çok iyiyim. Hatta fazla iyiyim zjzbkabx.

2)Ne yapıyorsunuz?
תuan bunu yazıyorum shzhauz. Ama bunu attığımda ders çalışıyor olacağım.

3)Sevgiliniz var diyelim. Ya da belki vardır. Sizden nude istedi. Atar mıydınız?
×Ben asla atmazdım ya.

4)Şimdiye kadar sevgiliniz oldu mu veya kaç tane oldu? Ama tamamen duygusal olarak. Sevgili olsun diye değil.
×1 tane oldu.

5)Asla onsuz olmaz dediğin biri?
×Annem

6)Asla onsuz yapamam dediğin bir eşya?
×Hmmm...Galiba şuan için telefon

7)Asla ama asla asla deme lafını yaşadın mı? Yani asla yapmam dediğin ama yaptığın bir şey oldu mu?
תuan bir kere yaşadım. Asla affetmem dediğim birini affettim. Ve takrar hüsran ile bitti.

8)Tanımadığın birine fotoğraf attın mı?
×Gibi gibi.

9)Sevgilin seni aldatsa tepkin ne olur?
×Eğer o anı gördüysem ben engel olmiyim devam edin derim. Duygusal olarak aldatıldıysam büyük ihtimalle gözlerim dolar ama tek diyeceğim şey onun ne kadar pislik olduğu olur.

10)Çok deger verdiğiniz kaç kişiyi kaybettiniz? Bu kişiler kimdi?
×İki kişi. Anneannem ve dedem.

11)Bunu geçen attığım şeyde soran olduğu için burada da geçirmek istedim. Sivilce veya siyah nokta ile ilgili ne yapılabilir?
×Benim çok fazla siyah noktam olmasa da belki vardır ama ben fark etmemişmdir. Ama sivilcem tabiki de var. Yüzümü sürekli düzenli bir şekilde yıkıyorum. Birde mümkün olduğunca havlu peçete kullanıyorum. Sabah akşam yüzümü yıkamak içinde yüz temizleme suyu ile pamuk yardımıyla siliyorum. Bu kadarcık.

12)Neden erkekler daha duygusuzdur diye bir algı var?
×Aslında bunu bilen bilir. Her kızın mutlaka bir erkek kahkası olur. Genelde benim okulda tane ya 1 tane kız kankam. 5-6 tane de erkek kankam. Aslında bence millet beni çekemiyor ondan snzbsjjxs. Şaka bir yana onlar ile konuşurken falan da bunu fark ettim. Aslında dışa ne kadar duygusuz dursalar da icten içe sadece kendilerini sıkıyorlar. Yani aslında (bazı pezolar dışında) erkeklerde gayet duygu barındırıyorlar.

Oy vermeyi unutmayın!🌟

Okuduğunuz için teşekkürler.❤

Umarım hoşunuza giden bir bölüm olmuştur. 😇

Anket Yapalım CoşalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin