64/....dair her şey #10

71 22 148
                                    

Seseseeseses
Lalalalalalal
Mmmmmmm
💕💕💕💕💕

Bu arada gayet moduma döndüm. Bundan sonra seri bölüm gelicek her gün. Muah.

Evet hoş geldiniz. Bu seriyi ben çok seviyorum. Sizlerde daha çok istiyorsanız oy verin skfbksndksjck.

Neyse youtube modundan watty moduna geçebilirim.

Yapmadığınız bölümler varsa yapın lütfren.

Buyurun bakalım. Muah.

Of be adım değişti birde kdxjksjckc.


💚Havuza Dair Her Şey💚

1)Havuzda başına gelen en komik olay?

##Ben şahsen yüz üstü düşmüştüm.

2)Hani şu mağlum soruyu sormiycam küçücükken yaptınız büyüyünce yapmadınız NOKTA manzmnskdjdkdj.


3)Havuz da ilk duş alıp mı girersin yoksa direk girer misin?

##Soğukluğu hoşuma gidiyor diye duş almayı sevmiyorum.

4)Havuza girerken direk atlar mısınız yoksa yavaş yavaş merdicenden mi inersiniz?

##Tabiki de atlarım bana ne be ksxksjdlcjkc.

5)Havuzda yaşadığın en saçma şey?

6)Mayo mu bikini mi? Erkekler için seçenek pek yok skcnskkc geçin siz skxjdlkxkxkc.

7)Havlun'un nasıl bir deseni var?

8)En son havuza giderken ya da giydiğin şey neydi?

9)Terlik mi Sandalet mi?

10)Havuzu sever misin? Görüyorsunuz en baştaki soruyu en sonda soruyorum dkxjkskc.

Bu arada her zaman sizlere kendime ait olan, ve hep farklı sorular sormaya çalışıyorum.  Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama sorduğum ilginç ve tuhaf bir soruyu haber akışında görmüştüm. İster istemez bir tuhaf hissettim. Tabiki soru alabilirsiniz. Ancak en azından bundan benim haberim olsun. Okuyanların, yapanların haberi olsun.

Oy vermeyi unutmayın.

Sizleri tabiki seviyorum.

Teşekkürler♡

Anket Yapalım CoşalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin