49/....dair her şey#7

111 26 229
                                    

Aslında çok güzel bir konuşma yapmıştım. Ama sonra bölüm silindi. Şuan cidden ağliycam. İlk defa sizlere en başta sohbet etmek istemiştim sildim yanlışlıkla. Neyse yine yapiyim.

Bu arada diğer bölüme oy vermediysen uç bakiyim oraya.

Bir dahaki bölüm 50 bölüm olucak.

Sizleri seviyorum özellikle de yorum yapanları.

Samimi buluyor musun beni bilmiyorum. Hatta çoğunuzdan bir kaç yaş küçüğüm. Ama cidden her zaman en samimi duygularımı katmaya çalışıyorum.

Umarım bu bölümü beğenirsiniz.

Medyada ise Ekülüm ile burçların bazı konularda nasıl olduğuna bakıyorduk. Evet fesat düşünün kkzmksksjxks. Ben utangaçım diye dedim ki bana öylederler zaten. Bu da dedi ki dur bakiyim. Sonra baktı. Dlei dolu çıktı lan. Minik bir yıkılma yaşadım.

Neyse aslında bu bölüm sevgililere dair bölümü olucaktı. Ana sadece onun sevgilisi var. ron_weasley-7 . Neyse onun da kitapları var bu arada bakın ona da. Takip falanda edebilirsiniz. Neyse reklam da yaptığıma göreeeee skxbakjxks.

❤Burçlara Dair Her Şey❤

1)Burcunun insanı mısındır?

2)Burcun nedir peki? Bunu sormamam net saçmalık olurdu.

3)Burcunda olan ve senin de en beligin taşıdığın özellik nedir?

4)Burçlara inanır mısın?

5)Şuan ki burcun olmasaydı hangi burç olmak isterdin?

6)En iyi anlaştığın burç nedir?

7)En kötü anlaştığın burç nedir?

8)Burcunun en çok hangi özelliğini seviyorsun?

9)Sevgilin olsaydı veya varsa hangi burç olmamasını isterdin ya da hangi burç?

10)Sizce benim burcum nedir? Bunu bilen arkadaşlarim litfen cevaplamasın.

Umarım güzel olmuştur.

Sizleri seviyorum.

Cevapladığınız için teşekkürler.

Anket Yapalım CoşalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin