თავი 7
⚠️: 18+ სცენა
"შენი ნამდვილი სახელი მე ძალიან მომწონს. კარგი იქნება, მაგ სახელის ყვირილი, როდესაც მასიამოვნებ... ჯონგუკ."
"ნუნა, რატომ მაწვალებ. მიდგება..." *(თუ ვერ მიხვდით ბიჭის სასქესო ორგანოზეა საუბარი)
"შენც მაწვალებ ხოლმე. მოდი
ჩავთვალოთ, რომ ანგარიში გათანაბრებულია. მართლა ძალიან დაღლილი ვარ. დავიძინოთ.""კარგი. ნუნა, ჩაგეხუტები შეიძლება?"
"უარი რომც გითხრა, ბოლოს მაინც ჩემზე ჩახუტებულს ჩაგეძინება ან/და გაგეღვიძება." გამეცინა.
"მაგრამ, რა თქმა უნდა, შეიძლება."
შუქი ჩავაქრე და საწოლზე დავბრუნდი. როგორც კი დაწექი,გუკმა მაშინვე მომხვია ხელები. მისმა დიდმა ხელებმა კიდევ უფრო ახლოს მიმწიეს მასთან. თავი მკერდზე დამადო და ხელი წელზე მომხვია.
სიმშვიდე სუფევდა. გუკს თვალები დახუჭული ჰქონდა. მე თავი დავხარე. ყელში და ლავიწის ძვლებზე რამოდენიმეჯერ ვეამბორე და მეც თვალები დავხუჭე.
"ღამე მშვიდობისა, ნუნა..."
ბოლოს ეს სიტყვები გავიგონე, სანამ ჩამეძინა.[♡][♡][♡]
"აააჰ... ნუნა..."
"ნუნა, გთხოვ, შემეხე..."ხმაზე გამეღვიძა. ჯონგუკი კვნესის? თავი ავწიე, რომ დამენახა რა ხდებოდა. გუკს აშკარად ძინავს.
ერთი წუთით... სიზმარს ხედავს?
სიზმარს ხედავ ჩემზე? ...და იქ მთხოვს, რომ შევეხო?გუკი ოფლიანი იყო.
ცოდვილივით გავიღიმე და ტუჩები ყურთან მივუახლოვე:
"გინდა ნუნა დაგეხმაროს?" ვკითხე ჩურჩულით.
"აააჰ...გთხოვ, ნუნა..."
კანზე კოცნა დავუწყე. თანდათანობით ქვემოთ ჩავდიოდი. საბოლოოდ კი თავი უკვე გუკი ფეხებს შორის მქონდა. გუკს მხოლოდ საცვალი (ბოქსერს რომ ეძახიან) ეცვა და კარგად ჩანდა მისი პენისიდან გამოჟონილი სპერმის კვალი.
საცვალი ქვემოთ ჩავუწიე და გავათავისუფლე ზედმეტი მატერიისგან. მისი გრძელი და სქელი პენისის დანახვისას, რომელიც უკვე ცოტა ოდენი სპერმით იყო დასვრილი, კინაღამ დორბლი გადმომივიდა. ყოყმანის გარეშე ჩავიდე პირში და გუკისგან საპასუხოდ კვნესაც მივიღე.ჯერ კიდევ ეძინა. ალბათ გონია, რომ ეს სიზმარში ხდება.
"ნუნა, გააგრძელე... აააჰ..." ისევ ეროტიულ ხმებს გამოსცემდა გუკი.
სიჩქარეს მოვუმატე. ენით ჯერ პენისის თავს ვულოკავი, შემდეგ კი მთელს სიგრძეზე ჩავდიოდი. ხელებითაც ვამასაჟებდი.
ვგრძნობ, რომ უკვე ახლოსაა.
თანდათანობით გუკიც უფრო მეტად კვნესოდა. თეძოების მოძრაობაც დაიწყო და მალე გაათავა. სპერმა ჩავყლაპე და მისი პენისი პირიდან გამოვიღე.
გუკის გავხედე. მას უკვე ეღვიძა და თვალებში მიყურებდა.
"ნუნა, ეს შესანიშნავი იყო."
სანამ რამეს ვიტყოდი, მან მისკენ მიმწია და ჩემს ტუჩებს დააცხრა. მალე საქმეში ენებიც ჩავრთეთ. 'ენების' ბრძოლა მოვიგე და პირში შევუსრიალე. მისი პირის ყველა ნაწილი გამოვიკვლიე.
5 წუთი უბრალოდ ერთმამეთს ცხოველებივით ვკოცნიდით, ენებს ერთმანეთში ვხლართავდით და დომინანტობისთვის ვიბრძოდით.
მალე ერთმანეთს ჟანგბადის გამო მოვშორდით. ჩვენს ტუჩებს ნერწყვი აკავშირებდა.
ჰაერი ხარბად ჩავისუნთქეთ და თან ერთმანეთს ვუყურებდით.
გუკმა ხელი მომკიდა და საწოლზე დამაწვინა. ჩემს ზემოდან მოექცა და ისევ კოცნა დამიწყო. ყელში, ტუჩებში სახეზე... ყველგან მკოცნიდა.
მაისური გამაძრო და მის წინ მხოლოდ საცვლებში დავრჩი. ჩემი ტუჩებიდან კოცნებით ქვემოთ ჩაუყვა. რაც უფრო უახლოვდებოდა ჩემს სუსტ ადგილს (ქალის სასქესო ორგანო) მით უფრო მეტ ხმას გამოვცემდი.
"ნუნა, ამის გაკეთება მას შემდეგ მინდა რაც პირველად გნახე~"
გუკმა საცვლები მუხლებამდე ჩამიწია.
"ხომ გითხარი, რომ ამ შავ ლამაზ ტანგას მალე მე გაგხდიდი..."
/_/_/_/_
თამამი გოგოა აშკარად😏😂😂თასუ [♡]
YOU ARE READING
ნუნა | ჯონ ჯონგუკი
General Fictionაღწერა: ყველაფერი ამ წინადადებით დაიწყო: "ნუნა, გთხოვ შემეხე." მას შემდეგ ბევრი რამ შეიცვალა: "ჯონგუკ, შემეხე. გთხოვ..." ** ნუნა - ასე მიმართავენ ბიჭები მათზე ასაკით უფროს გოგონებს კორეაში. შენიშვნა : ეს ფიკი შეიცავს 18+ სცენებს და ვისაც ეს არ მოგ...