obsession

496 35 80
                                    

Yoongi derin bir nefes alıp pencereden dışarıya baktı. Sonunda kurtulmuşlardı gerçekten.

Gördüğü bedenle telaşla daha dikkatli baktı. Joon Seo yerde öylece yatıyordu.

Ölü gibi kıpırdamadan yatıyordu.

"Jimin!" Korku dolu sesi Jimin'in tiz çığlığıyla kesildi.

"Jungkook, aç gözlerini." Yoongi ne olduğunu anlamasıyla yere çöktü ve dizlerini kendine çekip kulaklarını elleriyle kapattı. 

Jimin'in acı dolu çığlıkları ellerinden geçip kulaklarına ulaşıyordu yine de.

"Ölmedin, hayır. Hayır, hayır... Lütfen, aç o güzel gözlerini." Jimin acıyla bağırmaya devam etti.

"Sevgilim, bırakma beni." Jungkook'u kucağına doğru çekip elleriyle gözlerini açmaya çalıştı.

"Bırakmam seni." Titreyen elleriyle Jungkook'u doğrulttu ve kollarını sardı kendi başına sabit duramayan bedene. Jimin daha da sardı sevgilisinin bedenini düşmemesi için.

"Uyan, yalvarırım uyan..." Boynunu öptü kaç kere olduğunu saymadan. Yanağını göğsüne dayadı.

Kalbinden hiçbir ses gelmiyordu Jungkook'un

~~~~~~~~~~~~~

O sabah ne Yoongi ellerini çekebildi kulaklarından ne de Jimin'in çığlıkları dindi.

İki aşık sonsuza kadar birlikte yaşayamadılar.

Birbirlerine olan sevgileri güçlüydü, evet.
ama başkasının saplantısı ayırabilmişti onları...

Bir saplantı, aşk ile dolu iki kalbi öldürdü.

Birinin kalbini durdurdu,
Birinin kalbini elinden aldı.



Obsession | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin