"Dragostea este o boală nemaipomenită: dintr-un foc zac doi în pat."
-Robert Lembke
Se făcuse deja seară. Din nou am pierdut noțiunea timpului în timp ce am scris. Scrisul reprezintă o parte importantă din viața mea. Mereu am fost pasionată de asta.
M-am dus la bucătarie să mănânc ceva. Am renunțat la paharul de vin, știind că mă așteaptă unul mai bun la Elian. Nu mai vorbisem prea mult , dar eram sigură că în seara asta nu voi rămâne acasă. După masă mi-am făcut un duș și m-am întors în cameră. Mi-am amintit că am un body roșu din dantelă pe care voiam să-l port în această seară. Dacă tot vom savura vin roșu, să fiu în ton. Mi-am pregătit cât de cât hainele , m-am pus în pat și l-am sunat . Nu mi-a răspuns. Am zis că o să mai stau puțin și voi încerca din nou. Poate nu are telefonul lângă el.
M-am mai învârtit puțin prin cameră și am încercat din nou. A sunat până a intrat căsuța vocală. Am mai încercat de câteva ori , dar fără succes. Mhm, nu am stat prea mult pe gânduri. Mi-am pus body-ul roșu dantelat pe mine, mi-am tras o rochie sport și m-am îndreptat înspre el. Nu am vrut să bănuiască ceva, ci să descopere pe parcurs. Voiam să-i fac o surpriză, acum doar știam și numărul apartamentului. Problema era, cum voi intra în bloc fără să sun la interfon, dar găseam eu o soluție. Nici nu a fost nevoie să găsesc una pentru că o doamnă tocmai ce ieșea din bloc și m-am strecurat și eu ușor pe lângă ea. Am urcat scările într-o viteză de zici că eram Flash. Am ajuns în fața ușii, am sunat și m-am îndepărtat de ușă, lipindu-mă de perete.
A deschis ușa morocănos ca și cum l-am întrerupt dintr-o activitate importantă.
— Deranjez? îl întreb în timp ce mă îndreptam către el.
— De astea faci?!Vino aici!
M-a luat pe sus la propriu și m-a tras în cameră. M-a lipit de ușă și în timp ce o încuia mă sărută apăsat. Îmi ridic piciorul drept ca o balerină, mi-l încolăcesc de spatele lui și-l trag mai aproape de mine. Dacă e ceva cu care mă mândresc și eu și îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru această "zestre", era că am picioarele lungi și subțiri. Iar în ceea ce privește baletul, când eram mică tânjeam după asta , dar mama nu avea timp ca să mă ducă la balet. Și uite așa am început să învăț singură puțin câte puțin. În timpul simplei mele improvizații, rochia mi s-a ridicat și a lăsat la vedere o porțiune mică, dantelată.M-a privit și mi-a zâmbit într-un mod de o perversitate rară. Și uite așa în doi pași și trei mișcări eram și fără rochie și lipită de peretele ce delimita living-ul de dormitor.
— Îmi pare rău că ți-am stricat acel „altceva" pe care îl aveai de făcut!
— Nu-i problemă, îmi răspunse el. Te vei alătura mai târziu. Acum am alte planuri cu tine.
Mhm...alte planuri. Îmi place cum sună. Era o seară mai răcoroasă și cred că urma să plouă. Iubesc să dorm când plouă. E somnul mult mai liniștitor. Zici că acea perdea de ploaie în contact cu pâmântul creează acea muzică de relaxare care îți oferă cel mai profund și liniștit somn. Faptul că eram și aici, cu Elian, era o satisfacție și mai mare.
În timp ce mă săruta pe gât se apropie de urechea mea și îmi șoptește:
— Ce zici de o baie relaxantă?
— Sună bine, îi răspund.
— Fugi și adu două pahare de vin în timp ce pregătesc cada, îmi spuse el.
Am mers în bucătărie, am pregătit cele două pahare și m-am îndreptat entuziasmată către baie. Cât de drăguț aranjase baia. Aveam să mă topesc mai rău ca o lumânărică. Erau lumânărele parfumate aprinse prin întreaga încăpere , pe fundal se auzea în surdină Buddha Bar, iar întreaga armosferă denota de romantism și relaxare. Am lăsat vinul deoparte și am vrut să mă dezbrac.
— Stai! Lasă-mă pe mine să fac asta!
— Cum vrei, îi răspund!
Știam că voi ajunge să fac tot eu asta. Body-ul avea un sistem de închidere aparent mai complicat pentru bărbați, în general. S-a chinuit puțin, începuse deja să se enerveze și a renunțat. Era destul de amuzant.
Apa era atât de plăcută, ca și întreaga atmosfera de altfel. Cada era destul de spațioasă pentru amândoi. Stăteam unul în fața celuilalt și ne priveam în timp ce savuram vinul roșu. La un moment dat m-a tras de un picior și m-a adus mai aproape de el, dar nu suficient. Mi-am lăsat paharul jos și m-am apropiat și mai mult. A început să mă sărute și să-mi spele sânii. Eram prinsă între spuma cu note de citrice și palmele sale puternice, care mereu s-au descurcat când a fost vorba de masaj. Nu mai simțeam temperatura apei, ci simțeam Soarele în toată splendoarea lui. Îi simțeam razele cum îmi cutreieră întregul trup. Ca și cum corpul meu era un lan plin de floarea soarelui ale cărui flori se întorceau tot timpul după soare. Era o senzație pe care nu știam să o explic, ci doar să o simt. Această seară a fost de dragoste pură . M-am simțit răsfățată, apreciată, dorită și iubită. Am rămas îmbrățișați în apă pentru încă douăzeci de minute.
După ce am ieșit din cadă, mi-a dat un tricou de-al lui, care îmi venea ca o rochiță. Ținuta lejeră pentru un somn perfect.
— Ești pregătită pentru următorul pas?
— Ah?!Ce presupune asta?
În mintea mea era o întreagă armată de întrebări și gânduri. Mă tot gândeam oare ce e în mintea lui. Mi-ar fi plăcut să pot citi gândurile bărbaților pentru o zi.
— Pentru că mi-ai stricat acel "altceva", în seara te vei alătura.
— Știi că în acest moment sunt în ceață totală?!
— Haide! Vino în living.
L-am urmat și ce să vezi?! Se juca Counter Strike. Deci omul cu care îmi doream să petrec cât mai mult timp, nu dorea să ne vedem în seara asta pentru că avea altceva de făcut, adică să se joace. Mhm...eram amuzată și deranjată în același timp. Dar sunt receptivă și în acea seară am pierdut ceva ore jucându-ne. A fost o activitate plăcută și amuzantă în acelasi timp. Ne-am dat seama cât este ceasul în momentul în care un tunet puternic ne-a trezit din frenezia în care eram prinși. Pierdusem noțiunea timpului, așa că ne-am îndreptat către dormitor, unde am adormit îmbrățișați pe ritmul melodic al ploii ce dansa pe fereastra din dreptul patului. A fost cel mai odihnitor și lung somn. M-am trezit de câteva ori pe timpul nopții, dar nu a încetat să mă îmbrățiseze.
În dimineața următoare m-am trezit plină de energie și foarte odihnită. Ne-am pregătit micul dejun, ne-am savurat cafeaua, am mai stat îmbrățișați pe canapea și apoi am plecat spre casă. În acea zi lucram de acasă și trebuia să-mi deschid laptopul ca să mă ocup de operațiunile zilnice. Mi-am petrecut întreaga zi lucrând. După terminarea programului, l-am sunat și cred că am vorbit o oră și ceva. Am decis să rămân acasă în seara asta.
Trecuse de ora douăsprezece noaptea, iar eu nu puteam adormi sub nicio formă. Deschid telefonul și observ că nu mai era activ, dar totuși mă decid să îi scriu. Va vedea dimineață oricum.
CITEȘTI
Dincolo de Apus - Volumul I
RomanceCe-ai face, dacă în vreme de pandemie și în plină stare de urgență, când credeai că nimic nu se mai poate întâmpla, te lași convinsă de prietena ta, și-ți instalezi o aplicație de socializare, unde destinul ți-l va scoate în cale, pe cel predestinat...