6.rész - Tomás és az emlékek visszatérnek

5 1 0
                                    

Violetta szemszögéből: 

L: - Violetta nem akarlak most stresszelni vagy bántani, de tudom ki rabolta ki a szobádat!

Nagyon meglepődtem, amikor mondta és annyira kíváncsi lettem hirtelen. 

V: - Mondd! Ki volt az?

L: - Nem ismered személyesen. Tomás volt, az egyik őr, akinek nagyon tetszettél. 

V: - De ismerem Tomást!

L: - Honnan? 

V: - Tetszettem neki korábban is. Közel laktunk egymáshoz és ő nem akarta, hogy csak barátok legyünk. Kaptam egyik este egy levelet. Nem volt semmilyen aláírás rajta és úgy tettem, ahogy a levélben kérte az illető. Elmentem a közeli sikátorba és megijedtem egy kicsit, ezért tárcsáztam Francesca mobilját. Mielőtt bementem mindent elmondtam neki és azt is említettem, hogyha valami olyasmit hall, ami veszélyes, akkor küldje a rendőrséget. A címet üzenetben küldtem át, mielőtt mindez megtörtént. 

Leon közelebb ült hozzám és megfogta a kezemet. 

L: - Ha nem akarod, nem kell folytatnod! 

V: - El akarom mondani neked az igazságot! Szóval Fran és én vonalban maradtunk. Bementem a táskámban a telefonnal és láttam Tomást. A falhoz szorított és azt akarta, hogy sokkal többek legyünk mint barátok. Fran letette és kihívta a rendőrséget. Tomást 3 év börtönre ítélték. Pont a napokban telt le a 3év. Valahogy sejtettem, hogy ő rabolt ki, de nem mertem elmondani senkinek. De nem tudom Tomás honnan tudta meg, hogy itt vagyok. 

Könnyek gyűltek a szemembe. Leon odajött hozzám még közelebb és szorosan megölelt. Annyira békés volt minden ezekben a percekben. 

L: - Nyugodj meg, nem lesz semmi baj! Vigyázok rád! De Vilu, én tudom, hogy Tomás honnan tudja, hogy itt vagy. 

Érdeklődően a szemébe néztem és tudta, hogy tudni akarom. 

L: - Benne volt az újságban....

V: - Ó! Már értem. De akkor is félek, mi lesz Tomással? 

L: - Még 3 évet kap.

V: - Akkor addig megnyugodhatok!

L: - Amíg engem látsz semmi bajod nem eshet! 

Annyira közel voltunk egymáshoz. Majdnem elcsattant az első csók, de most egy szobalány szakított minket félbe. Engem akart visszakísérni a szobámba. Leon megcsókolta a kezemet és jó éjszakát kívánt. Nem akartam megakadályozni, azt, hogy a csók megtörténjen... 

Kiből lesz királynő? [Violetta]Where stories live. Discover now