Leon szemszögéből:
Viluval elindultunk hazafelé. Ma ki kell valakit zárnom a versenyből a séta alapján. Nem tudom ki legyen az, de biztos, hogy nem Violettát küldöm haza.
Visszaértünk a kastélyba, megpusziltam Vilu arcát, ő pedig kicsit elpirult. Bementem apámhoz és anyámhoz. Megbeszéltük, elmondtam az élményeket, milyen volt a tegnap. Közös vélemény alapján a döntésünk Lenára esett. Nincsen közös témánk, nem illünk össze. Nagyon okos, kedves, szép, tehetséges és figyelmes lány, de nem ő az igazi.
Beértem a közösségi terembe és a lányok már ott ültek. Mindenki gyönyörű volt. De Vilu volt a legszebb. Minden lány rám bambult, Violetta meg csak mosolygott, gyönyörű a mosolya. Aztán láttam, hogy apám és anyám is belépnek a terembe az oldalsó ajtón keresztül. Leültünk a trónjainkra, apám pedig belekezdett.
Apa: - Fiammal és feleségemmel átbeszéltünk mindent. Mindannyian féltek, hogy ki megy ma haza, de tudjátok, hogy csak egy lány marad a végére.
L: - Sajnálom, de az első kieső Lena Vidal! - Annyira rossz volt kimondani...
Lena: Köszönöm, hogy itt lehettem. - Lena pukedlizett egyet és kiment a társalgóból.
Naty nagyon szomorú lett, láttam a könnyeket a szemében, elvégre a húga és nagyon nagylelkű Naty.
Időugrás, Violetta szemszögéből:
Szomorú voltam Lena miatt, ő egy nagyon kedves lány. De Leon választása ez volt, sajnálom Naty szomorúságát is. Örültem volna, ha a beképzelt Gery ment volna haza, vagy Ludmilla és akkor Federiconak lenne esélye Ludminál. De biztos Gery adta a kedves és elbűvölő lányt Leonnak. Csak Lena jár a fejemben. De Francesca, Camilla és Naty elvesztése is épp úgy fájna, mint Lenáé. Kopogtak az ajtómon, biztos a lányok azok.
??: - Bejöhetek?
V: - Igen, gyere!
??: - Szia, én vagyok az, Leon!
V: - Á, Leon, miért jöttél?
L: - Csak tudni szeretném, hogy vagy, mivel Lena esett ma ki a versenyből. Tudom, hogy Lenával jóban voltál.
V: - Jól vagyok, de Naty miatt aggódom.
L: - Örülök, ha jól vagy. Én is aggódom miatta. 3 nap múlva lesz a következő esemény minden lánnyal, akkor beszélek vele.
V: - Köszönöm!
Leon megcsókolta a kezemet és kiment.
L:- Jó éjszakát!
V: - Szép álmokat!
YOU ARE READING
Kiből lesz királynő? [Violetta]
RomanceVioletta egy gyermekotthonban dolgozik, szegényes körülmények között él, mert nem fizetnek eleget az otthonban. Szülei meghaltak a legutóbbi háborúban, apja a csatatéren, anyja pedig menekülés közben lett egy lövés áldozata. Azóta egyedül él Vilu...