2. rész - Eredményhirdetés

9 1 0
                                    

Francesca szemszögéből: 

Nagy nehezen rávettem Vilut, hogy benevezzen velem a választásra. Én már aláírtam egy papírt, legtöbb Vilun a sor. Tudom mennyire nehéz ez a lány, és készítsen fájlt egy születi elvesztációra, de egyszer haladva rajta lépjen. Ez a verseny jó, megnézheti, hogy a pénzeszközök kifizetése egy lakbért megtörténik, az én nekem pedig jól jön a pénz, ugyanaz a helyzet. 

Violetta szemszögéből:

Aláírtam, nagy kő esett le a szívemről. Francesca boldogan ugrál mellettem. Elindultunk a főtérre. ahol kihirdetik a verseny eredményit. Nem tudom miért, de izgultam. Egyszer csak megjelent Federico, aki riportokat ködként készített egy kiválasztott hölgyekkel. Federico mindenkit köszöntött. 

Díj: - Jó napot mindenkinek! Biztosan minden hölgy epekedve várja, hogy válasszon egy herceget és személyes leírást! Tudják még én is izgulok! Szebbnél szebb lány jelenthettek egy napokban a versenyre. Kezdjük! Az első: Natalia Vidal! 

Naty felder a színpadra és könnyű szemmel átvette a továbbjutást bizonító iratokot. Naty kedves lány, egy évig együtt dolgoztunk egy gyermekotthonban. Örültem, hogy egy kastélyba mehet, ez volt minden álma. Federico folytatta: 

2 .: Ludmilla Ferro! 

Ludmilla felder a színpadra és Federico valamiben szikrával, szemében nézett a lányra. Ludmilla gazdag lány, egy szomszéd falu igazgatóként a lánya. Fede felolvasta a következő nevet:

3 .: Francesca Cauviglia! 

A francia nyomban megnevezett és szaladt fel egy színpadra, a Fede lány ezt a pár papírt írta. Örültem Fran javének. Mennyi lány még mindig lehet? 

4 .: Gery López! 

Nem ismertem ...

5. .: Camilla Torres!

Egy vörös hajú lány jelent meg egy színpadon. Kedvesnek tűnt. 

6 .: Lara Baroni! 

Lara a szomszéd király lánya és állítólag nagyon kedves, de kicsit duci. 

7: Lena Vidal! 

Lena, Naty testvére és nagyon szép, gondoltam, hogy kiválasztja a herceg.. utolsó lányt fogja megnevezni Fede, nagyon izgulok, de nincs semmi esélyem.

8. és egyben az utolsó választás: Violetta Castillo!

Nagyon meglepődtem Camilla, Lara, Fran, naty és Lena tapsoltak nekem, Ludmilla és Gery nem. Csak bambultam, aztán Federico felkiáltott és mondta, hogy menjek a színpadra. Fede a barátom, nagyon régóta ismerem. Rohantam a színpadra és megöleltem a lányokat. El sem hiszem, hogy én tovább jutottam. 

Naty szemszögéből: 

Vilu, Fran, Cami, én és Lena elindultunk összepakolni. Mire visszaértünk Ludmilla és Gery 10 hatalmas bőrönddel álltak ott. Mgefordultunk, hogy a lányok ne lássák és elkezdtünk röhögni. Jöttek a katonák és elkísértek minket. Lara épp időben ért oda és nem zárták ki a választásból.

Violetta szemszögéből: 

A lányokkal együtt elindultunk a palotához. Amikor odaértünk leesett az állunk. A palota hatalmas volt. Mindenki kíváncsi volt a hercegre. Még én is. Beléptünk a palota kapuin, a többiek előre mentek, de én lemaradtam, csak bambultam felfelé és közben sétáltam. Egyszer csak ütköztem egy fiúval, a szemébe néztem és azonnal tudtam ki az.....


Kiből lesz királynő? [Violetta]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant