16.rész - Ez mégsem feladat?!?

5 1 0
                                    

Violetta szemszögéből: 

Reggel volt. Felöltöztem gyönyörű lila, királyi ruhámba, s aztán lementem reggelizni a lányokkal. Abban a pillanatban megszólalt a hangszóró a terem sarkában. A királynő (jelzése: K.nő) elkezdett beszélni.

Ki.nő: Sziasztok lányok! Bizonyára már reggeliztek. Kicsit fel lesztek háborodva attól, amit most mondani fogok. Jobb ha egy pillanatra nem falatoztok! Tegnap volt a fesztivál, aminek nagy sikere volt, de az, hogy énekelnetek kellett, az nem volt feladat. 

Mindenki: - Miiii??? 

Ki.nő: - Holnap a herceggel fogtok táncolni, nem kell semmilyen koreográfiát kidolgozni. Ösztönzésből kell majd táncolni, az érzelmeket fogjuk figyelni a királlyal. 

V: - Mindjárt jövök! 

Kirohantam az étkező teremből, s bementem Leonhoz. 

V: - Te tudtad?

L: - Mit? 

V: - Hogy az éneklés tegnap a fesztiválon nem volt feladat! 

L: - Mi? Hogyhogy nem volt feladat?

V: - Most mondta be anyád a hangszóróba reggeli közben.

L: - Beszélek vele!

V: - Leon!! 

L: - Igen? 

V: - Bocsáss meg, hogy így rád rontottam!

Közelebb lépett hozzám és megfogta a kezem, majd megcsókolta az arcomat. 

L: - Te sohasem zavarsz!

V: - Köszönöm! 

L: - Szia!

V: - Szia!

Kiléptem a szobájából és mentem megnézni a kutyusomat, Szofit. A szobámba mentem és ő szét szedte az egyik ruhámat éppen. 

V: - Szofiii! Most mit tegyek? Végem! 

Kiből lesz királynő? [Violetta]Where stories live. Discover now