27.rész - "Violetta nem való ide!"

5 1 0
                                    

Violetta szemszögéből: (másnap reggel)

Reggel van. Felöltöztem egy gyönyörű sárga ruhába, amelyet Naty adott nekem még régebben. Nem királyi ruha, hanem egy egyszerű nyári ruha volt, mégis annyira elengáns. 

Leon "dolgozószobájába" mentem, mert megakartam kérni, hogy a lányok velem maradhatnak-e még egy ideig. Tegnap este Cami és Ludmilla nálam aludtak. Volt egy kis csajos bulink közösen, de szeretném én is és a csajok is, hogy beköltözhessenek hozzám még egy kis időre. Ehhez viszont már Leon engedélyére van szükség. 

Mentem a szobája felől, abban a pillanatban hangokat hallottam kiszűrődni Leon "dolgozószobájának" ajtaján. Közelebb mentem, nem akartam hallgatózni, de hallottam, hogy az én nevemet említi folyamatosan a király. Szóval nem bírtam megállni, hallgatóznom kellett. 

Az ajtóhoz érintettem a fülemet, s figyeltem a vitára.

Ki.nő: - Drága férjem, majd a fiunk eldönti ki marad bent a versenyben!

Ki.: - Hányszor mondjam még el, hogy Violetta nem való ide!  

L: - Apa!! Violetta igen is ide való! Nagyon kedves, jó ez emberekhez, gyönyörű és nagyon okos! Mi kell még? 

Ki.: - Nem gazdag családból származik- az összes királyi család rajtunk röhögne! Ő egy szerencsétlen parasztlány! Alig telik neki egy szelet kenyérre! 

L: - Az meg kit érdekel? A birodalomnak olyan királynő kell, aki nem csak magára, hanem a népre is gondol! 

Ki.: - Gery vagy Ludmilla. Válassz!

L: - Apa, én nem szeretem egyikőjüket sem! És ma Natyt küldtem haza, szóval nincs értelme a vitának! 

Ki.nő: - Leon, fiam! A legjobb módja az, ha Violetta énekel csak nekünk! Elénekel 10 dalt, hisz éneklés közben mindenki az igazi érzéseit mutatja meg a közönségnek! Tudom, hogy efféle dolog volt a fesztivál is, de jobb ha csak Violetta lesz ott most előttünk! Értesítsd kérlek! 

Elrohantam az ajtóból. Nem kellek én ide. Leon is tudja, de megvéd. Nem gondolja komolyan, amit mondd. Úgydöntöttem összecsomagolok. Titokban elmegyek és itthagyom a várost. Nem maradhatok itt. Csak vitát szövök Leon és az apja közé.... 

Leon szemszögéből: 

Mentem Violettához. Nem hiszem el, hogy az apám ilyen önző. Mint Gery. Azért akarja őt a trónra, mert ugyanolyan mint ő. 

Vilu szobájába lépve, láttam, hogy Violetta csomagol. 

L: - Mit csinálsz? 

V: - Mindent hallottam Leon! 

L: - Vilu, hé, nyugodj meg! Mit hallottál? 

V: - Amikor beszéltél a szüleiddel pár perccel ezelőtt! 

L: - Vilu, az semmit sem jelent! Apám csak magára gondol, nem a királyságára. Ne menj el kérlek! Maradj! Csak énekelned kell! És apámnak leesik milyen jó királynő lennél....

V: - Rendben. Maradok. De csak miattad. 

Megöleltük egymást. 

Vilu nagyon érzékeny és nem törhetem össze a szívét! 

Kiből lesz királynő? [Violetta]Место, где живут истории. Откройте их для себя